המחליף של משי זהב: הכירו את היו"ר החדש של ארגון זק"א

 
עו"ד מנחם מושקוביץ, אשר שימש בשנים האחרונות כחבר בוועד המנהל של זק"א, התמנה ליו"ר # מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן: "שמח על המינוי המבורך, מנחם הוא איש ראוי ומקצועי אשר יעשה את מלאכתו נאמנה"

 
עו"ד מנחם מושקוביץ המשמש כיו"ר ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין מונה לשמש כיו"ר  ארגון זק"א. מינויו הגיע לאחר שנים שהוא משמש כמתנדב בזק"א וכחבר בוועד המנהל, כאשר הוא מקדיש חלק נכבד מחייו לטובת הכלל בהתנדבות מעוררת השראה.
 
עו"ד מנחם מושקוביץ, נשוי ואב לשישה ילדים. בבחרותו למד בהיכל ישיבת "כנסת חזקיהו" בכפר חסידים שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה. בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 
עו"ד מושקוביץ הינו בעל משרד עו"ד עצמאי המתמחה בדיני מקרקעין ותכנון ובניה, התחדשות עירונית, עמותות והקדשות, ביטוח לאומי, משפט אזרחי מסחרי. בנוסף מכהן עו"ד מושקוביץ בתפקידים שונים, בהם: יו"ר ועדת ביקורת בעמותת יד אליעזר, יו"ר [משותף] ועדת חדלות פרעון  ויו"ר [משותף] ועדת החינוך בלשכת עוה"ד בישראל.
 
מנכ"ל ארגון זק"א דובי ויסנשטרן אמר כי "אני שמח ומברך על מינוי של עו"ד מנחם מושקוביץ לשמש כיו"ר הוועד המנהל של הארגון. מנחם הוא איש של עשייה שנים רבות והמינוי, ללא ספק, יצעיד אותנו קדימה, מנחם הוא איש ראוי ומקצועי אשר יעשה את מלאכתו נאמנה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *