המשטרה מחזיקה מכתב מפורט יותר של משי זהב

‏בידי המשטרה מכתב אחר שהותיר יהודה משי זהב – ולא זה שפורסם ‎ .

בניו של משי זהב טוענים כי המכתב שפורסם בשמו של משי זהב מזוייף, "מישהו ניצל את מצוקת המשפחה והוציא מכתב מזויף. תוגש תלונה על המעשה החמור".
הכתב משה נוסבאום אומר כי יש חילוקי דעות במשפחת משי זהב על הפתק שנמצא בבית: בן אחד טוען שזה כתב ידו של האב יהודה, אך בן אחר טוען שלא. ‏בידי המשטרה מכתב אחר שהותיר יהודה משי זהב – ולא זה שפורסם ‎ .

במכתב המזויף שפורסם היום נכתב: "את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי, תשתדלו לזכור תמיד את מה ששכחתי! העין רואה- אוזן שומעת וכל מעשייך בספר נכתבים, אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה".

זהב מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק במצב אנוש.

"מצבו התייצב לאחר שהועבר לחדר הטראומה", סיפר מנהל המרכז הרפואי, פרופ' עופר מרין. לדבריו, נכון לעכשיו משי זהב מונשם ומורדם, עם סימני חיים קיימים.

"הוא נמצא כרגע במחלקה לטיפול נמרץ לאחר מיצוב ראשוני, נכון לעכשיו עם לחץ דם ועם דופק", אמר. "אנחנו מעריכים שנגרם נזק. אנחנו לא יכולים להעריך עד כמה. אני לא חושב שנוכל להעריך בדיוק את מצבו בשעות הקרובות. כרגע העיסוק העיקרי הוא הייצוב הראשוני ולהוציא אותו מסכנת החיים המיידית שבה הוא נמצא. כרגע, הוא בטיפול נמרץ. צריך לטפל בנזקים המידיים שנגרמו עד שהתחילו את ההחייאה ועד שההחייאה צלחה. בזה הצוות עסוק כרגע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *