המלחמה על הקווים הכשרים עולה שלב

חברי הכנסת הרב יעקב ליצמן הרב משה גפני והרב ישראל אייכלר בפגישה עם שר התקשורת: "אין לאפשר כל פגיעה בהסדר הסלולר הכשר"

חברי הכנסת מיהדות התורה הרב יעקב ליצמן הרב משה גפני והרב ישראל אייכלר נפגשו עם שר התקשורת יועז הנדל בעקבות המהלכים שעלולים ליצור פרצות בקומות הכשרות בשוק הסלולר, עליהם החליט שר השר הנדל.

כפי שפורסם בכאב, בתקופה האחרונה מבקשים גורמים שונים לשלול את זכות הלקוחות לקבל קוים כשרים החסומים כפי הוראת גדולי ישראל. אותם גורמים המגובים בידי ארגוני הרפורמים וחברות מסחריות, דורשים ממשרד התקשורת וחברות הסלולר לפרוץ פרצות בחומת החסימה ולחולל שינויים בהגנת הקווים הכשרים.

בישיבת סיעת יהדות התורה הוסמכו הרב ליצמן, הרב גפני והרב אייכלר על ידי חברי הסיעה להיפגש מול שר התקשורת ולפעול למניעת הפגיעה בזכות הלקוחות לקבל מוצר כשר וחסום מפני סכנות השוק הסלולרי.

בפגישה העלו חברי הכנסת בפני השר את הצורך החיוני בשמירת העצמאות של ועד הרבנים להגן על צרכני הקוים, הרוצים בכך מפני הפרצות בשוק.

"גדולי ישראל רואים כל התערבות ממשלתית בכללי הפיקוח על הקווים הכשרים, כמו התערבות בתכני הלימוד בתלמוד התורה" אמרו חברי הכנסת.

בנוסף, טענו הח"כים כי מבחינה רגולטורית אין מקום למשרד ממשלתי לפגוע בחופש הבחירה והעיסוק של הלקוחות ולבצע שינויים בקווים הכשרים. זאת משום שהלקוח רוכש את המכשיר הכשר על דעת שהוא מקבל מוצר כשר המפוקח כפי הוראת גדולי ישראל ולא כפי שיחליטו פקידי משרד ממשלתי.

"אם המשרד יבצע שינויים, תימנע הזכות של הלקוח לקבל מוצר שהוא רוצה בו" אמרו.

בסיום הפגישה סוכם כי משרד התקשורת, יקיים דיון נוסף עם חברי הכנסת שלוחא דרבנן ויתייעץ עמם איך להגן על הלקוחות, מבלי לבצע שום שינוי חד צדדי שיפגע בקוים הכשרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *