"המליאה בשיפוצים": אחרי הפדיחה של מיקי לוי הוא התנצל בפני האוקראינים

"במהלך שיחתם הודה שגריר אוקראינה על ההבהרה שיצאה למידע הכוזב שפורסם בתקשורת, לפיו יושב-ראש הכנסת סירב כביכול לאפשר לנשיא זלנסקי לנאום מרחוק בפני חברי הכנסת ושמח על ההזמנה כפי שהופיעה במכתב שנשלח אליו.", נמסר מלשכת יו"ר הכנסת

יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי שוחח היום (יום ה׳) עם שגריר אוקראינה בישראל איבגן קרוניצ'וק לבקשתו של השגריר והבהיר לו כי לא אמר שהמליאה בשיפוצים. זלנסקי ביקשלדבר בפני הכנסת ומיקי לוי דחה את הבקשה בטענה כי המליאה בשיפוצים.

במהלך שיחתם חזר יושב-ראש הכנסת לוי על הזמנתו לנשיא אוקראינה זלנסקי לנאום בפני חברי הכנסת באמצעות שיחת וידאו מרחוק כפי שביקש. יושב-ראש הכנסת חזר ואמר כי יהיה זה לכבודה של הכנסת לארח את הנשיא זלנסקי לנאום בפני כלל חברי הכנסת.

שגריר אוקראינה הבטיח כי יעביר את תשובתו החיובית של יו"ר הכנסת לפנייתו של הנשיא זלנסקי וסוכם כי ייקבע מועד לנאום וידאו רשמי מרחוק בפני כלל חברי הכנסת באמצעות זום בימים הקרובים.

"במהלך שיחתם הודה שגריר אוקראינה על ההבהרה שיצאה למידע הכוזב שפורסם בתקשורת, לפיו יושב-ראש הכנסת סירב כביכול לאפשר לנשיא זלנסקי לנאום מרחוק בפני חברי הכנסת ושמח על ההזמנה כפי שהופיעה במכתב שנשלח אליו.", נמסר מלשכת יו"ר הכנסת.

בסיום שיחתם סיכמו השניים להיות בקשר רציף ופתוח, ויושב-ראש הכנסת לוי חזר והביע סולידריות עם העם האוקראיני בשעה הקשה הזו וביקש לחזק את ידיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *