המלמד נדבק בת"ת הירושלמי, ר"מ במודיעין עילית שלח לבידוד עשרות תלמידים

ביום שישי האחרון קיבל עוזר מלמד בת"ת ליטאי בירושלים הודעה ממשרד הבריאות כי הוא נמצא חיובי בבדיקת הקורונה

ל'אקטואליק' נודע הערב כי ביום שישי האחרון קיבל עוזר מלמד בת"ת ליטאי בירושלים הודעה ממשרד הבריאות כי הוא נמצא חיובי בבדיקת הקורונה.

המלמד בישר להנהלת הת"ת המפורסם בבירה כי הוא אכן נדבק בנגיף, ולאחר מכן הודיעו בחיידר כי כל הקפסולה שלו נשלחה לבידוד. בתלמוד תורה משערים שההדבקה בהיקפים גבוהים יותר ורק בימים הקרובים ידעו אם אכן ילדים נוספים נדבקו כתוצאה מהשהייה שלהם ליד חולה קורונה.

דוברות עיריית ירושלים מסרה בתגובה את ההודעה הבאה: 'עוזר למלמד בגנים פרטיים שאינם שייכים לעירייה התגלה חיובי לקורונה. האיש פונה לבידוד, כנדרש.
לאחר בדיקת משרד החינוך והבריאות הוחלט לשלוח לבידוד קרוב ל 30 ילדים שהיו במחיצתו ב 2 קבוצות נפרדות. הילדים ישהו בבידוד עד יום ראשון. אנשי צוות נוספים שהיו בקרבתו, גם נשלחו לבידוד.
האיש חבש מסיכה כל זמן שהותו בכיתה, עפ כל הכללים.'

בסקופים דווח הערב כי תלמידי שיעור ב' בישיבה במודיעין עילית נשלחו לביתם לאחר שבנו של ר"מ בישיבה אובחן כחולה קורונה ובני המשפחה נכנסו לבידוד..

הבוקר צייץ היועץ החרדי של משרד הבריאות מני גירא כי יש הדבקות רבות כתוצאה ממדגרת הקורונה שנערכו ביום ל"ג בעומר בתי אונגרין בירושלים. עם זאת, יותר ויותר גורמי רפואה מעריכים כי ההדבקה בישראל הולכת ונעשת פחות קטלנית ולא באה לידי ביטוי במספר המונשמים שהולך ופוחת בימים האחרונים.

משרד הבריאות דווח הערב על עוד 10 חולים מאומתים, בכך מגיע מספר החולים המאומתים ל- 16,717 מקרים מאומתים, 2,285 פעילים.

44 חולים במצב קשה, 34 מונשמים, 279 נפטרים ו-14,153 מחלימים.

ב3 הימים האחרונים נוספו בבני ברק 2 חולים, בירושלים 6, בית שמש 5, ביתר עילית 1, מודיעין עילית 1, באלעד לא נוספו חולים חדשים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *