הממשלה אישרה את מבצע האנטיגן השלישי במערכת החינוך

הממשלה אישרה היום (א'), בישיבתה השבועית, את מבצע אנטיגן השלישי במערכת החינוך, שייצא לדרך החל מיום ג׳ הקרוב, 07 בדצמבר 2021.

הממשלה אישרה היום (א'), בישיבתה השבועית, את מבצע אנטיגן השלישי במערכת החינוך, שייצא לדרך החל מיום ג׳ הקרוב, 07 בדצמבר 2021.

על פי הוראת השעה, גני ילדים וכיתות א'-ו' שבהם חלה פגרת חנוכה, וכן בבתי ספר בהם ניתנה הוראת פטור לפי חוק לימודי חובה (כגון מוסדות חרדים), יש להציג הצהרה חתומה בידי ההורים על ביצוע בדיקת אנטיגן עם תוצאה שלילית כתנאי לכניסה למוסד.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפתח ישיבת הממשלה: "בארצות הברית ובאירופה החורף קשה ביותר, עם שיאי תחלואה, עם סגרים ומגבלות ברחבי כל העולם. אצלנו גם חמים וגם פתוח ובטוח, וה-R ירד שוב מתחת ל- 1. חברים, זה לא קורה מעצמו. העובדה שישראל היא אי של תיפקוד ובריאות, של כלכלה פתוחה וחיים נורמליים, היא בדיוק תוצאה של ניהול הדוק ביותר שלנו. לכן, אני מציע לא לזלזל באומיקרון."

בנט דיבר על הסכנה מפני האומיקרון, "רק הבוקר קיבלנו דיווח על כמעט 100 נדבקים במסיבה אחת בנורבגיה, זה לא רק בדרום אפריקה. אנחנו צריכים להיות צנועים, זה זן שאנחנו גם עכשיו לא יודעים מספיק עליו, אבל אנחנו כן יודעים, ברמה גבוהה מאוד של ודאות, שזה זן מדבק מאוד. אנחנו עדיין בתקופת הערפל שאנחנו בעצמנו הגדרנו, ואנחנו עדיין לומדים. כל יום אנחנו מבצעים הערכת מצב מחודשת, על בסיס הנתונים שאנחנו יודעים באותו רגע, לגבי הקלות, החמרות – הכל על בסיס המידע. "

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *