הממשלה אישרה: סגר על השכונות החרדיות בירושלים

‏ועדת השרים להגדרת "אזור מוגבל" אישרה: סגר על שכונות מסוימות בירושלים ברובעים 1, 2, 3, ו-5. ההגבלות ייכנסו לתוקף ב-12:00.

ועדת השרים להגדרת ״אזור מוגבל״ קבעה הלילה בישיבה טלפונית את הרובעים המפורטים להלן בעיר ירושלים כאזור מוגבל. מדובר בשכונות הבאות – נווה יעקב, רוממה, רמת שלמה, רמת אלון, הר נוף, גבעת שאול, הבוכרים, לב העיר – מרכז ירושלים, מקור ברוך, גאולה ומאה שערים בהן התגלה אחוזי תחלואה גבוהים. בהר נוף התגלו מעל 100 חולים, בגבעת שאול 50 ובבית וגן מעל 70 חולים.

ההחלטה תיכנס לתוקפה מחר (א׳) בשעה 12:00 עד ליום כ"א בניסן התש"ף 15 באפריל 2020.

רובע 1: כולל את שכונת נווה יעקב, אך לא כולל את עוטף ירושלם כפר עקב, אזור התעשיה עטרות, בית חנינא, פסגת זאב ועוטף ירושלים שכונת השלום.

רובע 2: כולל את רמת שלמה ורוממה, אך לא כולל את אזור תעשייה הר החוצבים, פארק מטרופוליני עמק הארזים ופארק מטרופוליני עמק מוצא.

רובע 3: כולל את שכונת הר נוף, אך לא כולל את אזור תעשיה גבעת שאול, בית הכרם, מינהל מוסדי הר הרצל, יובלים, גנים, רמת דניה ובית החולים הדסה עין כרם.

רובע 5: כולל את מאה שערים, שכונת הבוכרים ומקור ברוך, אך לא כולל את מינהל מוסדי קריית הלאום ובית דוד.

על כל אחד מהאזורים כאמור, יחולו ההגבלות המפורטות בתקנה 3 לתקנות שעת חירום (אזור מוגבל) ותתאפשר יציאה מאזור הרובע לעבודה, טיפול רפואי חיוני, הלוויה של בן משפחה מדרגה ראשונה, העברת קטין בין הורים גרושים, הליך משפטי וכל צורך חיוני אחר באישור מראש של רח"ל.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני מתחנן - לעם ישראל.... עם ישראל חי – תהיו חלק של החיים הנצחיים.

    אני מתחנן – לעם ישראל, כדי לזכות למשיח נא תחזרו בתשובה מיד, הקב"ה אוהב אותנו ולא רוצה שתכשלו, הוא רוצה שתחזרו בתשובה, כל יהודי עם נשמה יהודית חייב לחזור בתשובה. [חוץ אלו מערב רב] ד' אוהב אותנו, הוא אוהב את כל היהודים המקיימם מצותיו, הוא לא רוצה לעשות לנו שום רע, הוא רוצה רק את טובתנו, אבל אנחנו חייבים לחזור אליו באהבה, לעזוב את כל התשוקות שלנו שהם לא על פי התורה, ולהתחיל לחיות כיהודים של פעם.

    אם אנחנו הולכים בדרך התורה – זה נותן לנו חיים, זה נותן לנו קרבה אל האמת, זה נותן לנו קרבת אלוקים לי טוב, זה נותן לנו רפואות וישועות, זה יתן לנו את העולם הבא ואת הגאולה השלימה – ומה שאנחנו צריכים עכשיו לעשות זה רק זה לשוב אליו בשלימות.

    אם אתם חושבים שכל התענוגות הגשמיות של העולם הזה הם תענוג, אז אני אגיד לכם שמבואר בחז"ל כי זה כאין וכאפס לעומת ההנאות הרוחניות של רגע שהם פי כמה וכמה וכמה מליונים יותר נעימות ויותר טובות ויותר מספקות את הנשמה היהודית מכל התענוגות של העולם הזה.

    עם ישראל, נא תרחמו על עצמכם, יחד עם המשפחות שלכם, כעת הגיע הזמן תתחילו לבנות בית יהודי אמיתי – עם שמירת שבת כהלכה, עם 100 ברכות יומי כהלכה, עם שמירת כל הדינים הנדרשים מאיתנו, כמו הדינים של הגברים (שמירת הברית לגמרי, שמירת העיניים לגמרי, שמירת הפה, וצניעות וכו'), הדינים של הנשים (טהרה, וצניעות 100% וכו'), וכל הדינים של כל המשפחה שלנו, ואז כל הבלבול הזה יעלם, כל הטרוף שאנחנו רואים היום – זה יעלם, כל המחלות יעלם, כל הרשעים שמנסים להכשיל אותנו – זה יעלם.

    אז בזמן הגאולה הכל יהיה ברור, הכל יהיה מתוק ואנחנו נבכה משמחה, נשיר ונרקוד, נקריב קורבנות בבית המקשל השלישי, ונגיע לנצח. עם ישראל, אני שוב מתחנן, אני מבקש, רחמו על עצמכם, תתקרבו לקב"ה עם תורה ומצות תפילה בכוונה וכו' כי אין עוד מלבדו, רק הוא הכל-יכול, אל תהרסו את העתיד שלכם. הקב"ה אוהב אותנו, הוא ברא אותנו, הוא ברא את כולנו. עם ישראל, עם ישראל חי – תתחזקו ותזכו להיות חלק של החיים הנצחיים בב"א.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. תתקוננו: וואי איזה מסכנים החרדים, זה ממש כצאן לטבח, כך בדיוק התחיל השואה! תפסיקו לקרוא לזה סגר זה גטו כפשוטו, סוגרים את "החרדים". כנסו דחוף ףףףףףףףףףף ףףףףף ףףף ף

    תתכוננו היטב: וואי איזה מסכנים החרדים בארץ ישראל, ה"הסגר" זה ממש כצאן לטבח, כך בדיוק התחיל השואה, רחמנא ליצלן…! תפסיקו לקרוא לזה סגר – זה גטו כפשוטו, סוגרים את "החרדים". למה רק סוגרים בירושלים, בני ברק, אלעד, בית שמש, וכפר חב"ד שהם בראש הרשימה? {{{וברחביה בירושלים רק – בין הרחובות קרן קיימת לישראל עד רחוב רמב״ן בגלל ששם גרים ה"חרדים"}}} והיישובים החילונים והערביים בתחתית למה למה למה אין סגר? [ועל החילונים שחגגו בחופים בשבת עדיף לא לדבר כעת] ממש בושה למדינה…

    ולכאורה מדובר מדובר במעשה חמור שיש לגנותו… וכעת כבר רוב הרחובות ריקים בירושלים ובני ברק וכו' !!!! איפה שמחת החג אצל החרדים? למה הרשעים מפריעים לחרדים לחגגו את החג בשמחה?

    ולצערינו מקרה זה אינו מקרה בודד אלא מצטרף לשורת תלונות המצטברות כנגד שוטרים במשטרת ישראל שהם נגד חרדים המתפללים בחוץ בהפרדה גמורה יותר מ2 מטר אחד מהשני [בבנינים נפרדים וכו'] ואעפ"כ הם חשודים שמפריעים התפלות של החרדים וכו' זה לכאורה נראה חשד כאַנְטִישֵׁמִיּוּת. והכל בתירוץ מופרך של לשמור על שלום הציבור ובריאותו. רק הקב"ה יכול לעזור לנו אם נתפלל עם כל הלב.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב