המעשה החריג של יהודה גליק שהבהיל את השוטרים בהר הבית

אתמול דווח כי גליק נעצר בבוקר בהר הבית בטענה שהלך "לאט" מידי והתנגד לדרישת השוטרים מה שעורר זעם רב בימין, אלא שכתב הפלילים של חדשות 13 יוסי מגלה סיבה מוצדקת יותר למעצר המתוקשר.

שוטרי משטרת ישראל פשטו אמש על ביתו של חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק ובטענה שגנב מסמכים בעת חקירתו.

אתמול דווח כי גליק נעצר בבוקר בהר הבית בטענה שהלך "לאט" מידי והתנגד לדרישת השוטרים מה שעורר זעם רב בימין, אלא שכתב הפלילים של חדשות 13 יוסי מגלה סיבה מוצדקת יותר למעצר המתוקשר. "צאו כולכם מהסרט", כתב אלי בדף הטוויטר, "החשד הוא לא נעצר בחשד שהלך לאט מידי! הוא נעצר בחשד שאחרי שסיים סיור עם דיפלומטים אמריקאים, בלי תיאום ובלי ליווי משטרתי נכנס על דעת עצמו למתחם ההר והתחיל לטייל שם גם במקומות מאוד מאוד רגישים".

לטענת אלי, "כשהשוטרים ביקשו יפה שייצאס התנגד ואז נעצר… צר לי, לא שה תמים"

המשטרה פשטה הלילה על ביתו של חבר הכנסת יהודה גליק שעלה להר הבית הבוקר והתעכב ביציאתו.

סיבת צו החיפוש נגד יהודה גליק היא חשד כי במהלך חקירתו בבוקר על התנהלותו בהר הבית העלים מסמכים מתוך תיק החקירה ללא ידיעת המשטרה.
הצו הוצא על מנת לאתר את המסמכים שלכאורה לקח. עד כה בחיפוש בביתו של גליק לא אותר דבר. גליק מכחיש.

המשטרה מסרה בתגובה: "לפני זמן קצר , סיימה המשטרה חיפוש על פי צו של בית משפט ועיכבה לחקירה את החשוד שהפר הבוקר את הסדר בהר הבית וזאת בגין עבירות של שיבוש הליכי משפט וגניבה . היום בסיום החקירה של החשוד עלה החשד כי הוא גנב חומרי חקירה טרם יציאתו מחדרי החקירות , ובעקבות החשדות פנתה המשטרה לבית המשפט שאישר את בקשתה לצו חיפוש בביתו של החשוד , בהמשך הערב הגיעו שוטרים לביתו והמתינו עד הגעתו בשעות הלילה ולפני זמן קצר סיימו השוטרים את החיפוש ועיכבו את החשוד לחקירה" .

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תקף את המשטרה: "‏משטרת ישראל חייבת ניקוי אורוות דחוף, והשופט הזה לא ראוי להמשיך בתפקידו יום אחד נוסף. הרדיפה הנקמנית אחרי יהודה גליק מפחידה. איפה מנדנבליט שיעצור את הטירוף המאפיוזי הזה וישלח שם כמה אנשים הביתה??? אחר כך מתפלאים ומגלגלים עיניים לנוכח הצלילה באמון הציבור במערכות אכיפת החוק."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *