המפלגה שתאיים על נתניהו? חולדאי הציג את ניסנקורן

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי הכריז הערב (שלישי) במסיבת עיתונאים על הקמת מפלגת "הישראלים" שתרוץ בבחירות הקרובות לכנסת

המפלגה החדשה שתכרסם את סער או תאיים על נתניהו? ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי הכריז הערב (שלישי) במסיבת עיתונאים על הקמת מפלגת "הישראלים" שתרוץ בבחירות הקרובות לכנסת. חולדאי הודיע על הקמת הרשימה לצד שר המשפטים אבי ניסנקורן, שיהיה מספר 2 ברשימה "התרגלנו לממשלה מטורללת ולשחיתות", אמר חולדאי. "אתם עד כדי כך מיואשים שסער ואלקין מייצגים את הערכים שלכם?".

"אתם יודעים מה הבעיה?", אמר חולדאי בפתח דבריו. "הבעיה היא שהתרגלנו לקלקול, לפילוג, לשקר, לקומבינה ולשיתוק, התרגלנו לממשלה מטורללת ומושחתת שלא יודעת לנהל שום דבר. התרגלנו לממשלה שהקורונה עושה ממנה צחוק. אני מסרב להתרגל. כמשרת ציבור יותר מ-50 שנה אני אומר שלא נתרגל לראש ממשלה עם כתבי אישום, לא נתרגל לפגיעה בבית המשפט, לא נתרגל למיליון מובטלים ולעשרות אלפי עסקים קורסים".

"החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד", אמר חולדאי. "לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה. באתי לכאן הערב כדי להודיע על הקמת מפלגה חדשה. את העשייה הציבורית שלי אתם מכירים. נלחמתי כטייס, פיקדתי בשלום ובמלחמה, בחרתי לעסוק בחינוך ובמו ידיי הפכתי את הגימנסיה מתיכון מוכה אלימות וסמים למוסד מבוקש".

"מזה 22 שנים אני מכהן כראש עיריית תל אביב-יפו", המשיך. "הפכתי עיר מוזנחת לפורחת, אחת מהערים הטובות והאיכותיות בעולם, שבה כולם חיים ביחד, כולם שותפים בקואליציה פוליטית רחבה ומתפקדת. מה שיצרנו מוכיח שאפשר לעבוד ביחד בלי הסתה ובלי פחד. אני עושה את זה עבור ילדיי ובעקר עבור נכדיי. כולנו צריכים להרים את הראש בגאווה. צריך ואפשר לנהל את ישראל אחרת".

"הבחירות האלה הן גם על ניהול וגם על ערכים", אמר חולדאי. "אתם חושבים שסער ואלקין הם אלה שמייצגים את הערכים שלכם או בנט וסמוטריץ'? יש אלטרנטיבה אמיתית, יש לכם בית, יש לכם מפלגה – מפלגת הישראלים. לא מפלגת המתחפשים שיגידו דבר אחד לפני הבחירות ואחריהן דבר אחר. אצלי הכל ברור – לא ליד, לא כמעט ולא בערך".

"קואליציה רחבה שמייצגת את הציבור הישראלי כולו – זה אנחנו. שמירה על הדמוקרטיה והבטחת שוויון ברוח מגילת העצמאות – זה אנחנו. פסקת ההתגברות על בית המשפט העליון – זה לא אנחנו. ניהול משבר הקורונה לפי גחמות – זה לא אנחנו. סגירת המרכולים בשבת – זה לא אנחנו. רוב יהודי ברור תוך הבטחת עוצמתה הביטחונית של ישראל – זה אנחנו. קידום הסיפוח – זה לא אנחנו".

"סער, בנט, ליברמן ומנהיגי הליכוד הם כולם חברים ואחים שלנו אבל הם אחראים לכל מה שקרה פה", המשיך חולדאי. "העובדה שיש פוליטיקאים שאינם מושחתים כמו ביבי לא אומר שהם צריכים לקבל את הקול שלכם. לא אעשה את זה לבד, יהיו איתי המקצוענים והטובים במדינה. הראשון שבהם הוא שר המשפטים המצטיין שנלחם בניסיונות להרוס את מערכת שלטון החוק, איש של מעשים ולא של דיבורים – שר המשפטים אבי ניסנקורן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *