המפלגות מאשימות: "המו"מ הוא קישוט. רק נתניהו מחליט"

פרסום ראשון: בקואליציה טוענים כי "צוות המו"מ הוא קישוט – רק נתניהו מוסמך לדבר עם ראשי המפלגות על ענייני דת ומדינה". מקורב לצוות המו"מ: "הצוות לא יכול לעסוק בנושאים החשובים"

המשא ומתן הקואליציוני בין מפלגת השלטון הליכוד לבין כלל המפלגות שהמליצו על נתניהו לראשות הממשלה טרם התקדם בצעדים משמעותיים. בעוד המפלגות החרדיות התחילו אותו רק לפני מספר ימים, כולנו וישראל ביתנו כבר מנסים להגיע להבנות ראשונות אך ללא הצלחה.

גורם בכיר המקורב מאוד לצוות המשא ומתן הקואליציוני, חשף הבוקר בשיחה עם 'אקטואליק' את סדר התפקידים במפלגת השלטון בכל הנוגע למשא ומתן בין הליכוד לכלל המפלגות.

הבכיר טען כי "אומנם הוועדה שמונתה על ידי נתניהו מונה אנשים מכובדים, אך הם לא יכולים לעסוק כלל בנושאים החשובים באמת כגון שבת, גיור, גיוס וכו', אלא רק בענייני מינוי לתפקידים ממשלתיים, וגם זה מוגבל. יש תפקידים בכירים שהם לא יכולים לעסוק בהם".

הבכיר הוסיף וטען: "יש חלוקת תפקידים מאוד ברורה: הצוות עוסק בחלוקת תיקים וועדות, וראש הממשלה באופן אישי עוסק בענייני דת ומדינה ובמינוי בכירים כגון שר הביטחון האוצר וכו', ואם תשימו לב – נתניהו לא נפגש עם ראשי המפלגות החרדיות כבר זמן רב, וזה מעיד על הכל".

הבכיר  הוסיף ואמר ל'אקטואליק' כי "יש החלטה ברורה שההסכם הקואליציוני יורכב מהסכם שקשור לחלוקת השלל בתפקידים והמינויים, והסכם נוסף בענייני דת עליו יחתמו כל ראשי המפלגות. אני מקווה שזה יצליח והזמן יספיק, אבל הדרך ארוכה וקשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *