"המפסיד של הבחירות" נפתלי בנט: "החיילים ידאגו לנו, נמתין לקולותיהם"

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט שלא עבר בשני מדגמים את אחוז החסימה, עוד מקווה שמפלגתו תיכנס לכנסת. "הימין החדש תעבור, ותעבור יפה. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו"

דברי המפסיד: יו"ר מפלגת הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט, הגיב בדקות אלו לתוצאות מדגמי הטלוויזיה שמנבאים כי מפלגתו ניצבת על גבול אחוז החסימה. באחד מהם הוא עבר והגיע ל-4 מנדטים, ובשניים האחרים כלל לא עבר.

"בטוחים בצדקת דרכנו, יש לנו סבלנות ואורח רוח, אנחנו מאמינים בדרך הזאת ואנחנו נצליח. אתם הפעילים ואנשי הרשימה, כל אחד מכם, אתם הקבוצה הטובה ביותר במדינת ישראל ואנחנו נצליח", אמר בנט.

בנט אמר לפעילים: "אל תיפול רוחכם, מנהיגות נבחנת ברגעים קשים, יש לנו סבלנות, אמונה גדולה ועצבים מברזל. אנחנו דואגים לחיילים והחיילים ידאגו לנו. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו".

מתוצאות מדגם חדשות 13 עולה כי הליכוד וכחול לבן זוכות כל אחת ב-36 מנדטים. העבודה, ש"ס, חד"ש-תע"ל ויהדות התורה מקבלות כל אחת שבעה מנדטים.

איחוד מפלגות הימין, הימין החדש, מרצ, כולנו וישראל ביתנו זוכות כל אחת בארבעה מנדטים. זהות, רע"מ-בל"ד וגשר לא עוברות את אחוז החסימה.

גוש הימין עומד על 66 מנטים, בעוד שגוש המרכז-שמאל על 54 מנדטים. המדגם נערך על ידי סוקר החדשות 13, פרופסור קמיל פוקס.

מדגם חדשות 12 מעלה כי מפלגת כחול לבן היא המפלגה הגדול בישראל עם 37 מנדטים. מפלגת הליכוד עם 33 מנדטים, רע"מ בל"ד עם שישה מנדטים, חד"ש תע"ל עם שישה, מפלגת העבודה עם שישה מנדטים וגם ש"ס עם שישה מנדטים.

מרצ עם חמישה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה מנדטים, איחוד מפלגות הימין עם חמישה מנדטים, כחלון עם ארבעה מנדטים, "ישראל ביתנו" עם חמישה מנדטים. מפלגות גשר, הימין החדש וזהות – לא עברו את אחוז החסימה.

על פי תוצאות מדגם כאן 11 לבחירות לכנסת ה-21 הליכוד מקבל 36 מנדטים, כחול לבן 37 מנדטים, העבודה 8 מנדטים.

חד"ש-תע"ל 6 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, איחוד מפלגות הימין 5 מנדטים, ש"ס 7 מנדטים, מרצ 5 מנדטים, כולנו 5 מנדטים, ישראל ביתנו 4 מנדטים. הימין החדש, רע"מ-בל"ד, זהות וגשר לא עברו את אחוז החסימה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *