המפץ הולך ומתקרב: לחץ כבד על חכם שלום שיסכים לאיחוד

בעוד בביתו של מרן חכם שלום מתנגדים בחריפות לאיחוד אפשרי כזה, בביתו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי נמצאים בקשר רציף עם ההנהגה הפוליטית של שס, ומנסים לעשות הכל על מנת לגרום לאיחוד לצאת לפועל. גורמים פוליטיים: "תוך כמה ימים הקערה תתהפך על פיה"

פרסום ראשון: מקורביו של מרן הגר"ח קנייבסקי נחלצו לעזרת שס בנושא האיחוד החרדי, לאחר ששליחים מטעם מנהיגה הרוחני של דגל התורה הגיעו לביתו של נשיא המועצת של שס במטרה לעודד אותו לתמוך באיחוד עם כלל המפלגות החרדיות.

בעוד בביתו של מרן חכם שלום מתנגדים בחריפות לאיחוד אפשרי כזה, בביתו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי נמצאים בקשר רציף עם ההנהגה הפוליטית של שס, ומנסים לעשות הכל על מנת לגרום לאיחוד לצאת לפועל.

בכיר מאוד בשס המעורה בפרטים אמר בשיחה עם אקטואליק "אי אפשר לגרום מצב שנכנס לאיחוד כזה בדקה התשעים, אם זה קורה זה צריך להיות עד יום ראשון, שהכינוס של שס יהפוך לכינוס של אחדות חרדית, אנחנו שואפים לשם כי אין כמו אחדות".

מנגד, בביתו של מרן חכם שלום הכהן לא מרוצים בלשון המעטה מההצעה, אם כי הלחץ מצד ביתו של הרב חיים קנייבסקי שילך ויתגבר במהלך השבוע הקרוב יכול לגרום למצב "שהקערה תתהפך על פיה", כלשונם והמהלך יצא לפועל.

אותו בכיר המשיך וטען "אם יש אופציה כזו לאיחוד חרדי זה עד שבוע הבא, מעבר לכך ביום ששס תתכנס עם פעיליה ולא יקרה כלום בעניין, הנושא יקיבר סופית".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בושה! גורמים בשס קוראים לחכם שלום הפכפך?? בושה!

    אין גבול לשפל שדרעי מוריד את שס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. דרעי ממשיך לעשות ליצנות מחכם שלום!! והוא עוד חולם לעבור את אחוז החסימה

    דרעי פועל כמטורף לאחדות המדומה כדי לא להתבזות מתחת לאחוז החסימה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. בקיצור, רח"ק מחליט על ש"ס

    או ליתר דיוק, בני ביתו של רח"ק…

    דוד |
    הגב
  4. דרעי שולח אותם ללחוץ על חכם שלום,

    הוא חושב שמבין יותר.

    וכרגיל דורעי הוא המחליט בשס.

    תלמיד מרן |
    הגב