המקרה שמזעזע את ברכפלד: צנח מקומה שביעית – ונפצע קל

כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו את הצעיר שהוא פצוע במצב אנוש, אך אתמול בחצות סיפרו חוקרי מז"פ ל'אקטואליק' כי הגבר נפצע קל, אשתו במצב קשה

אתמול, התקבל דיווח במוקד המשטרה על צעיר שנמצא שרוע ברחוב בעיר מודיעין עלית, לאחר שככל הנראה נפל מגובה.

כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו את הצעיר שהוא פצוע במצב אנוש, אך אתמול בחצות הגיע מידע מבית החולים לידי הצוותים הרפואיים שטיפלו כי הוא התאושש ומוגדר כעת במצב קל. בסריקות שערכו בבניין נמצאה בדירה צעירה שסימני דקירה בכל חלקי גופה ופונתה במצב אנוש .

חוקרי מז"פ שהיו במקום טיפלו בזירה הקשה עד שעות הלילה המאוחרות, המראה שנגלה לעיניהם זעזע את החוקרים המנוסים. לכתב אקטואליק אמר אחד החוקרים כי "לגבר הדוקר יהיה הרבה מה לספר בבית המשפט".

לאקטואליק נודע כי מדובר בזוג צעיר ממוצא רוסי שחזרו בתשובה ושכרו דירה בעיר, הבעל דקר את אשתו ונפל מקומה שביעית אל מרפסת בקומה 1 שם צנח על בד ברזנט שגרם למזער את עוצמת הפגיעה. להפתעת הרפואים בשיבא הוא התעורר מוקדם מהצפוי והגיב לצוות הרפואי.

עסקנים בעיר כועסים על המשטרה שאפשרה לתקשורת להיכנס לעיר ולתעד את האירוע הקשה תוך כדי רמיסת השבת הקדושה.

מעצרו של החשוד בנסיון רצח בת זוגו אמש במודיעין עלית הוארך בהעדרו בבימ"ש השלום בפתח תקווה עד ליום 10.06.2020.

לבקשת המשפחה הורתה כבוד השופטת על איסור פרסום שמו של החשוד, הקורבן וכל פרט מזהה לגביהם.

המשטרה שתיעדה את האירוע בשבת מסרה בתגובה להאשמות כי היא אפשרה לכלי התקשורת להיכנס לעיר: "משטרת ישראל טיפלה במהלך השבת בארוע קשה וטראגי ופעלה על פי אמות המידה הנהוגות במשטרה באשר לאירועים דומים. אין למשטרת ישראל כל חלק בכניסה ובאי כניסה של אנשי תקשורת לעיר ואין זה מתפקידה למנוע זאת. הכניסה לעיר באחריות גורמים עירוניים ועל כן יש לפנות אליהם.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלואי ויצא בשאלה

    מה מלמדים בסמינר ערכים?
    ששבת יותר חשובה מלא תרצח?

    מאמינה בלא תרצח |
    הגב
  2. על כורחך אתה חי

    השם יתברך רק הוא מחליט מי יחיה ומי לא.

    חיה |
    הגב