המריבה עם בעלזא: ליצמן מנסה למזער נזקים

לקראת ועידת אגודת ישראל שתערך מחר, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מנסה למזער נזקים בקרב עם חסידות בעלזא: "הכנס מחר הוא של אחדות"

יממה לפני כינוס אגודת ישראל, סגן שר הבריאות ח״כ ליצמן קרא "לחברי ופעילי אגודת ישראל להשתתף באירוע. אני קורא לכם להשתתף מחר בכנסייה החשובה של אגודת ישראל במלון גלי צאנז בנתניה, בראשות חברי מועצת גדולי התורה, גדולי האדמור”ים מרנן ורבנן שליט״א.

"זו כנסיה חשובה להתחדשות אגודת ישראל לא רק לקראת הבחירות הבאות אלא גם ובעיקר לעתידה של אגודת ישראל", אמר ליצמן.

"כנסיה זו היא קריאה לאחדות באגודת ישראל לקראת אחדות כלל ישראל. “ויעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם”, הוסיף ליצמן וקרא לאחדות השורות.

אתמול פרסמנו על היריבות המרה בין בעלזא לגור שמאיימת על האחדות באגודת ישראל. באגודת ישראל מלבים את האש בין החסידויות במלחמה על המיקום לכנסת, לאחר שנחשף כי בבעלזא יחרימו את הועידה אם לא יקבלו את המקום השלישי ברשימת המפלגה, זוכים בבעלזא לביקורת חריפה מהסיעה המרכזית.

בחסידות גור החליטו לשמור על הקשר ההדוק עם ויז'ניץ ולהמשיך לתמוך בהם במטרה שישארו במקום השלישי המוביל לכנסת, ותקפו את ההתנהלות של חסידות בעלזא במילים קשות.

בכיר באגודת ישראל המשתייך לחסידות המרכזית אמר בשיחה עם 'אקטואליק': "במשך שנים רבות ידעה חסידות בעחזא להסתדר עם הליטאים ואף להיות חלק מהם, כך גם היה בבחירות האחרונות לעיריית ירושלים, ואם הם אוהבים להוציא את הלכלוך החטצה אז גם אנחנו יכולים, ואנחנו יותר ממזמינים אותם לפנות לגפני ודגל התורה ולבקש את המקום השלישי מהם, אולי זה יעזור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *