המשותפת פנתה ליועמ"ש: פתח בחקירה פלילית נגד בן גביר

הרשימה המשותפת פנתה היום (ד'), ליועמ"ש בדרישה כי תפתח חקירה פלילית נגד ח"כ איתמר בן גביר בעקבות התקרית המתועדת במהלכה שלף אקדח ואיים על שני מאבטחים ערבים בחניון אמש

הרשימה המשותפת פנתה היום (ד'), ליועמ"ש בדרישה כי תפתח חקירה פלילית נגד ח"כ איתמר בן גביר בעקבות התקרית המתועדת במהלכה שלף אקדח ואיים על שני מאבטחים ערבים בחניון אמש.

עוד פנו חברי הרשימה המשותפת לקצין הכנסת בדרישה לשלול מחה"כ בן גביר את רשיון הנשק שנתן לו.

מהרשימה המשותפת נמסר: "בן גביר הוא מצית סדרתי וטרוריסט מורשע שכל מטרתו היא הסתה לאלימות והבערת השטח. שיטת הפעולה שלו ברורה: אמירות מסיתות ומעשים אלימים ופרובוקטיביים אותם הוא דואג לצלם ולהפיץ ברשתות החברתיות ולתומכיו בארגון להב"ה, כדי להוות להם דוגמה ולעודד אלימות וטרור."

בפנייה נכתב כי "אין כל ספק שמדובר באדם מסוכן שאינו מסתפק בהסתה מילולית- שהיא כשלעצמה מדרבנת אנשים לנקוט בפעולות פיזיות אלימות- אלא באדם שעלול להוציא את ההסתה לפועל במו ידיו."

ח”כ בן גביר מסר: “האירוע היה עלול להיגמר באסון, ראיתי מולי “מאבטחים” עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי. כל רגע עמדה לפרוץ מהם אלימות מסכנת חיים. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור”.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *