המשטרה אישרה הפגנת מאות יהודים בשכונת שמעון הצדיק היום

סגן ראש עריית ירושלים אריה קינג מסר: "אני קורא לכל מי שביטחון חייהם של היהודים חשוב לו, ולכל מי שאחדות ירושלים חשובה לו, להגיע להפגנה בשעה 18:00 בשכונת נחלת שמעון, כי דם יהודי לא הפקר!"

ארגוני הימין בינהם 'קלי"ל' 'אם תרצו' וישראל שלי מתאחדים לקיום הפגנת מאות יהודים בקריאה על ההפקרות הבטחונית ובמחאה על החלטת בג"ץ שמפלה יהודים ובזכות הקניין שלהם.

ההפגנה תתקיים היום רביעי  (ראש חודש אדר ב'). בשעה 18:00 בערב ברחוב קונדר 8 בסימן: "דורשים בטחון ליהודים".

ההחלטה לקיים את ההפגנה הגיעה לאחר עשרות מקרי התנכלויות, בהם תשעה מקרי שריפת רכב, ניסיונות חוזרים להצתת ביתו של תושב השכונה טל יושבייב בבקבוקי תבערה שבאחד הפעמים הצליח ושרף את ביתו.

ח"כ בן גביר העביר את לשכתו הפרלמנטרית לשכונת שמעון הצדיק ומאז הגעתו הציבה המשטרה מחסומים ותגברה בכוחות רבים את הכניסות לשכונה, אך מנסה בכל דרך לגרום לבן גביר לסגת מלשכתו ומונעת מצוות לשכתו להכנס ולהיפגש איתו.

למרות ניסיונות המשטרה להגבילו הודיע בן גביר: "לא אזוז מכאן, עד שתוצב שמירה קבועה במקום כדי לשמור על בטחון התושבים ואנחנו רק באמצע המאבק הצודק, ביחד עם ארגוני הימין שיוזמים את ההפגנה".

מנכ"ל מפלגת עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף מסר: "ארגונים רבים מגיעים להפגנה שמדברת לכולם, כי לכולנו חשוב לחיות בביטחון, היום זה שמעון הצדיק ומחר חלילה זה יכול לקרוב בשכונת שמואל הנביא הסמוכה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "אין שום סיבה שאם מאפשרים לשמאל ולערבים לקיים הפגנה בשכונת שמעון הצדיק שלא יאפשרו לגורמי הימין להפגין ולמחות נגד אזלת ידה של המשטרה בטיפול בביטחון תושבי השכונה. ביחד עם ארגוני הימין נפגין ונבהיר לכל מקבלי ההחלטות שהביטחון האישי של התושבים חשוב ולא נרתע עד שיושג".

סגן ראש עריית ירושלים אריה קינג מסר: "אני קורא לכל מי שביטחון חייהם של היהודים חשוב לו, ולכל מי שאחדות ירושלים חשובה לו, להגיע להפגנה בשעה 18:00 בשכונת נחלת שמעון, כי דם יהודי לא הפקר!"

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו מסר: "תנועת אם תרצו תגיע מחר עם פעיליה כדי להביע תמיכה מוחלטת בטל יושבייב ובתושבי שכונות נחלת שמעון ושמעון הצדיק. אנו מתנגדים נחרצות לקמפיין התקשורתי המנסה להציג סימטריה ואף להאשים את המותקפים בפרובוקציות. אם לא נדע לשמור על בטחון אחינו בירושלים, לא יהיה לאף אחד מאיתנו ביטחון. קוראים לעם ישראל להגיע ולתמוך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *