המשטרה נכנעה מול ההמון הזועם: אלפים פרצו את הדרך להר מירון

מפלה למשטרה ולמארגני הילולת רבי שמעון: לאחר שעות רבות שבו עמדו בשמש  הקופחת ודוכאו על ידי השוטרים האלימים, המונים פרצו להר המירון והחלו בריקודים המונים בהר ובמתחם הציון כפי שהיה בשנים האחרונות

מפלה למשטרה ולמארגני הילולת רבי שמעון: לאחר שעות רבות שבו עמדו בשמש הקופחת ודוכאו על ידי השוטרים האלימים, המונים פרצו להר המירון והחלו בריקודים המונים בהר ובמתחם הציון כפי שהיה בשנים האחרונות.

המשטרה איבדה שליטה על מתחם הציון במירון. השרוול שיצר סרט נע נהרס לחלוטין, המחסומים נפרצו, אלפים נכנסים ויוצאים משני הפתחים. במקביל, אלפים תקועים בחניונים למטה וחלקם מתחילים לעשות את הדרך להר רגלית על הכביש.

המשטרה מסרה בתגובה: "לפני זמן קצר עשרות קיצונים פרצו לציון שברו את המחיצות בין מתחם הגברים לנשים, זרקו את הגדרות בפרעות וסיכנו חיי אדם, נשים וטף. המתפרעים החלו משחיתים את מתחם הקבר. השוטרים חילצו את הנשים והילדים מחוץ לציון ופועלים למנוע את דוחק וסיכון חיי אדם. בשלב זה תנועת האוטובוסים להר הופסקה. הציבור מתבקש לא לנסות להגיע למקום."

מפקד מחוז צפון נתן הנחיה לכל השוטרים לצאת ממתחם הקבר ולתת לכולם להיכנס  כדי למנוע חיכוך ואפשרות או סיכוי להיפגע.

ממטה ההסברה נמסר: "לאור צפיפות רבה בציון ובהמשך להערכת מצב של משטרת ישראל הוחלט לעצור הגעה של המבקרים לציון בשלב זה עד לטיפול מלא.
אין נפגעים אנו מבקשים להיאזר בסבלנות עד לטיפול באירוע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *