המשטרה סגרה את בית כנסת הגדול – אנשי הפלג מחו

בית הכנסת הגדול בבני ברק נסגר הבוקר ע"י עיריית בני ברק והשיטור העירוני. גורם בעירייה טען כי בבית הכנסת "קיבלו התראה לפני 48 שעות בעקבות הפרת הנחיות באופן שיטתי". הבוקר נתקלו השוטרים שהגיעו למקום בהתנגדות מצד חלק מהמתפללים

בעקבות הפרות חוזרות: המשטרה נאלצה לסגור בית כנסת בעיר, לאחר שבבית הכנסת הגדול בעיר הפרו שוב ושוב את הנחיות הקורונה, ואחרי שניתנה אזהרה לאחראי על המתחם, המשטרה והשיטור העירוני נאלצו לסגור את המקום.

בסיור הוועדה ההלכתית-רפואית בתחילת השבוע, התברר כי מתחם בית הכנסת מתנהל בניגוד להנחיות ללא נאמן קורונה, כאשר הוראות הבטיחות אינן מיושמות בשטח. גבאי בית הכנסת קיבלו ארכה של 48 שעות לתיקון הליקויים והקפדה על הנהלים לפני נקיטת צעדים משמעותיים על ידי רשויות האכיפה.

עם זאת, בביקור פתע במקום הבוקר, התברר שדבר לא נעשה כדי לתקן את הליקויים מסכני הבריאות. הנתונים הובאו לידי הוועדה ההלכתית רפואית, שהחליטה לפעול כדי להגן על תושבי העיר. בהתאם לכך המקום נסגר על ידי משטרת ישראל והשיטור העירוני.

"הוועדה מצרה על מעשיהם של יחידים, המסכנים חיי נפשות רבות באצטלה של קדושה, שאין מאחוריה אלא זילות כאובה בחיי אדם ואפס הפנמה של הקרב על פיקוח נפש והצלת חייהם של 210,000 תושבי העיר", נמסר מהעירייה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *