המשטרה סגרה את ציון הרשב"י בהילולת משה רבינו

במירון נערכים לאירוע הילולת משה רבנו שיתקיים השבוע בימים רביעי

אפשקט אסון מירון: במירון נערכים לאירוע הילולת משה רבנו שיתקיים השבוע בימים רביעי וחמישי.

במשרד לשירותי דת מדגישים כי ההילולה תתקיים בהתאם להנחיות משטרת ישראל, כבאות והצלה מתחם הציון ייסגר בשל ליקויי בטיחות המסכנים את שלומם של המתפללים.

בסמוך לציון תתאפשר תפילה במקומות שהוכשרו לקליטת המתפללים.

במשרד לשירותי דת קוראים לציבור להשמע להוראות הבטיחו.

בימים רביעי וחמישי (9-10/3/22) ז׳ באדר – תערך ההילולה המסורתית לציון יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, בקבר הרשב״י שבישוב מירון.

במשטרה מדגישים כי במהלך ההילולה מבנה הקבר יהיה סגור תחת צו סגירה שהוצא למקום על ידי המועצה המקומית בשל לקויי בטיחות מסכני חיים שנמצאו במקום על ידי מהנדס וכיבוי אש.

במקביל גם רשות החשמל הודיעה על צו הפסקה למתקן החשמלי.

במטרה לקיים את הצו שנועד לשמור על שלום הציבור, ביטחונו ובטיחותו, כוחות משטרה רבים יפרסו מסביב לציון ולא יאפשרו כניסה אל מבנה הקבר.

הכניסה לחוגגים ומבקרים המבקשים להגיע עד פאתי הציון (הכניסה למבנה אסורה) תתאפשר רגלית בלבד דרך שער הכניסה הראשי של הישוב מירון.

משטרת ישראל תקים מחסומים בכניסה לישוב מירון והחל מיום שלישי* (אור ל-ו׳ באדר ב׳ – 8.3.22) בשעות הערב כלי רכב פרטיים לא יורשו להיכנס אל הישוב, למעט תושבי המקום אשר ידרשו להציג תעודת זהות ואורחים ששכרו צימר בישוב ובכפוף להופעת שמם כמאושרי כניסה.

המגיעים לישוב בימים אלו יופנו לחניה בחניון הסמוך לישוב מירון. במידה וחניון זה יתמלא, המבקרים יופנו להמתנה בחניון פרוד עד להתפנות מקום בחניון הסמוך לישוב מירון.

לרשות הנכים יועמדו רכבי הסעות של עזר מציון מהחניון הסמוך לישוב מירון אל פאתי הציון (כאמור מתחם הקבר יהיה סגור).

ציבור המבקרים מתבקש להישמע להוראות השוטרים, להיאזר בסבלנות ולצמצם את זמן השהות בישוב ובחניון הסמוך לו למינימום, על מנת לאפשר לכלל המבקרים לבקר במקום.

מנהיגי הציבור מתבקשים להעביר הנחיות אלו לאנשיהם ולהדגיש את חשיבות קיצור זמן השהיה באתר על מנת לאפשר למירב מבקרים להגיע לפאתי הציון.

מצורפת מפת חניונים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *