המשטרה ערוכה היטב למנוע מ"מסתננים" להגיע לציון במירון

"אנו ערוכים בצירים, ביערות, במושב מירון ובכל האזור"

כוחות המשטרה נערכים לקראת ל"ג בעומר במירון בכוחות מתוגברים וזאת בכדי למנוע ממי שבכל זאת ינסה להפר את ההוראות.

נצ"מ שלום אביטן, מפקד מרחב כנרת במחוז הצפוני של המשטרה: "המשימה הראשונה שלנו היא להגן על בריאות הציבור, לעומת השנים הקודמות שבהן המשימה הייתה אבטחה, הכוונת תנועה ושמירה על הסדר הציבורי, כדי לאפשר לחצי מיליון ישראלים להגיע להר ולחגוג. השנה המשימה תהיה לאפשר רק שלוש הדלקות".

בכדי לעמוד בכך יהיו כ2000 שוטרים שיהיו פזורים באזור ההר והגישה להר.

"תהיינה שלוש הדלקות בלבד, כשכל הדלקה מוגבלת ל־50 אנשים בלבד. בסך הכל יורשו לעלות רק 150 משתתפים. אנו אוכפים את החלטות הממשלה לגבי כמות האנשים ומספר ההדלקות, המטרה העיקרית היא מניעת הפצת המחלה בקרב החוגגים".כך אומר נצ"מ אביטן.

על אמצעי האכיפה אומר ביטן: "יש לנו אמצעי אכיפה, החל מקנסות ועד למעצר בכוח. אנחנו מאוד מקווים שלא נצטרך להשתמש בסמכויות האלה, אבל אנו ערוכים גם לזה.
אנו מקווים ומאמינים שהציבור יישמע להנחיות, אך בכל מקרה, תהיה נוכחות שוטרים בכל הארץ. שוטרים יבדקו כלי רכב גם במרחק של עשרות קילומטרים ממירון, וימנעו בצורה נחושה כל הגעה להר, למעט ממי שמתגורר באזור ומורשה לעבור. קיים מעגל שאליו לא ניתן לעבור גם ברגל".

דומה שבמשטרה חשבו על כל אמצעי המעבר לציון כולל אלו שביערות:
"אנו ערוכים בצירים, ביערות, במושב מירון ובכל האזור ומבצעים כבר מיום חמישי האחרון אכיפה על בעלי הצימרים שנאסר עליהם להשכיר למי שאינו תושב האזור. מי שמתכנן לעשות משחקי חתול ועכבר עם השוטרים זה לא מומלץ. נגלה אפס סובלנות להפרות חוק".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. והכרית את הקוצים אדונינו בר יוחאי!! - שיתקדש שם שמים ברבים!

    והכרית את הקוצים אדונינו בר יוחאי!!

    אלפי העולים לציון התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי ביום ל"ג בעומר תש"פ הכריזו מצפון נפשם: גם 'מנהיגי הממשלה הכופרנית' תתביישו לכם! תתכונו להעונש והמפלה המחכה לכם ישר מרבי שמעון זי"ע

    רבי שמעון עוד ינקום בכם לדרעון עולם!

    כל אלו שפגעו בשמחת רשב"י ורדיפת היהודים העולים לציונו במסי"נ (כולל החרדים המזוייפים ורבניהם המלקקים אותכם) ייענשו מן השמים בכל מיני עונשים חמורים מחרידים שיתקדש שם שמים ברבים!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. צריכים ביום ל״ג בעומר להתפלל הרבה תפלות, ובתפלת אהבה רבה....

    צריכים ביום ל״ג בעומר להתפלל הרבה תפלות, ובתפלת אהבה רבה, שיזכה להשגה אמיתיית בהתורה הקדושה, כל אחד לפי ערכו, דבהתורה הקדושה גנוז וטמון הרבה ענינים עד אין שיעור ואין סוף, וכל אחד צריך סייעתא דשמיא שישיג בהתורה הקדושה לפי ערכו.

    וכמו שיש סודות שאינם מבוארים להדיא שזכו רבי שמעון בן יוחאי ותלמידיו להשיגם, כך יש גם בפשטות דברי התורה הקדושה ענינים שאינם מבוארים, וצריכים סייעתא דשמיא להשיג האמת הן בלמוד העיון והן בלימוד הלכה.

    גם יש חלק המוסר והיראת שמים והאמונה שצריך להוציא מהתורה הקדושה, וכמו שאיתא ביושר דברי אמת דהתורה הקדושה נקראת תורה משום שמלמדת את האדם שידע מהשי״ת.

    וזהו גל עיני ואביטה נפלאות מתורתך, דהיינו הנפלאות שטמון בהתורה הקדושה. ול״ג בעומר היה יום גדול וחשוב אצל צדיקים וחסידים משום דביום זה מתחיל ההשפעה על קבלת התורה והוא החלק הראשון וצריכים להמשיך זאת על עצמו. התגלות סודות התורה.

    ואצל צדיקים היה זה העיקר, דאז הוא זמן ההסתלקות של רבי שמעון בן יוחאי [בני יששכר אייר מאמר ג׳ אות ב׳], וביום שנפטר רשב"י נתגלו סודות נפלאים בהתורה הקדושה, ופטירת רבי שמעון בן יוחאי היה בדביקות ומסירות נפש בלי גבול ובזה המשיך התגלות השי״ת בעולם השפל הזה, וזה חוזר בכל שנה שיש לו עליית הנפש ביום זה, והשמחה היה על התפשטות סודותהתורה הקדושה דבזה תלוי התגלות השי״ת בזה העולם, וזה היה שמחה גדולה אצל הצדיקים. גם משתתפים בשמחת רבי שמעון בן יוחאי שהיום הוא יום שמחתו ונקרא יומא דהילולא שלו מפני שמתעלה ביום זה גבוה על גבוה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. זה לא קשור לקרונה!!!! וזה לא יעזור להם כלום. בגלל שכח הרשב"י מעל אלו הכופרים. כנסו דחוף

    זה לא קשור לקרונה!!!! וזה לא יעזור להם כלום. בגלל שכח הרשב"י מעל אלו הכופרים. הציונים חושבים להתחיל עם רשב"י זיע"א , הם חצופים רשעים ארורים, כמובן שרשב"י יעניש אותם כהוגן, מה שעשו בשנה שעברה, אתם רוצים לעשות גם השנה???? רדו מההר! לא יעזור כלום, רשב"י כוחו מעל כולם!

    לצערינו זה בכלל לא קשור לקרונה, הציונים הרשעים העמלקים מנשמת המן לא מפרגנים ליהודים להתפלל אצל קבר רשב"י. ממש מוזר בהפגנה של 100 אלף אנשים בתל אביב לא ראיתי שוטר אחד מוזר…

    אבל: כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק. "שעת הדחק"… הגמ' אומרת: "כדאי הוא רשב"י לסמוך עליו בשעת הדחק" (ברכות ט.) ועוד כמה מקומות בש"ס.

    והסבירו בזה כמה הסברים על דרך המוסר והדרוש. אפשר לפרש 'שעת הדחק' – ביום הילולא דיליה על ציונו יש דחק, של ריבוי אנשים הדוחקים אחד את השני. ואז, בשעת הדחק, כדאי לסמוך עליו ולבקש ולהתחנן שיעמוד בתפילה. וכדאי רשב"י לסמוך עליו ביום דוחק כזה, יום ל"ג בעומר כי כן הסכימו מן השמים עליו.

    וכן פירשו שבשעת הדחק וצרה – כמו בימי קרונה רח"ל, אנו מתפללים על הציון כדי שיתפלל עלינו ונענה בזכותו. כמו ימי דחק שאנו נמצאים בהם עכשיו, ימים קשים שיש בהם צער לעם ישראל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב