המשטרה פרקה את העצבים על תושבי בני ברק: רימוני הלם ובעיטות על בחורים

למעלה מ-500 שוטרים הגיעו הערב בהוראת שר המשטרה אמיר אוחנה וזרקו עשרות רימוני הלם, חלקם לעברם עוברים ושבים חפים מפשע בנקמה על מעשה האלימות של החסידים. צפו

לאחר שבלשי המשטרה ופקחים ששהו הערב (חמישי) בתוך רכב בלב בני ברק – הותקפו באלימות על ידי קבוצת  חסידי ויז'ניץ-מרכז, המשטרה נכנסה הערב לבני ברק ופרקה  עליהם את כל העצבים על תושבי בני ברק על לא עוול בכפם.

למעלה מ-500 שוטרים הגיעו הערב בהוראת שר המשטרה אמיר אוחנה וזרקו עשרות רימוני הלם, חלקם לעברם עוברים ושבים חפים מפשע בנקמה על מעשה האלימות של החסידים.

המשטרה מסרה כי כוחות משטרה רבים ממשיכים בשעה זו בפיזור ההמון בבני ברק, המפר את הסדר ברחובות העיר ומסכן את בטחון הציבור.

בתוך כך, כוחות המשטרה עצרו שישה חשודים בגין הפרות הסדר והם ייחקרו במרחב דן ובהתאם לממצאי החקירה תבחן את הבאתם לדיון מחר בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרם.

המתפרעים השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקבו את הצמיגים. לאחר מכן, הם ניסו לפתוח את דלתות הרכב ולפגוע ביושביו, והשוטרים נאלצו להזעיק כוחות תגבור למקום.

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, גינה בחריפות את האירוע: "האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה. היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר. אני מגבה ומחזק את השוטרות השוטרים הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפוית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *