המשיח יגיע לפני הבחירות? חתן הגר"ח בהבהרה

בחודש האחרון התפרסמה הקלטה בו נשמעה אשה שהעידה כי הגר"ח קנייבסקי הורה לבני משפחתה שלא לעשות תעודות זהות לבחירות בגלל שהמשיח יגיע עד אז. כעת יוצא חתן הגר"ח בהבהרה מדויקת לגבי כוונת דברי הגר"ח

בחודש האחרון התפרסמה הקלטה בו נשמעה אשה שהעידה כי הגר"ח קנייבסקי הורה לבני משפחתה שלא לעשות תעודות זהות לבחירות בגלל שהמשיח יגיע עד אז.

בעלון עלי שיח יצא חתנו של מרן הגרח קנייבסקי הגאון ר' יצחק קולדצקי, והבהיר כי בנוגע למה שנאמר בשם מרן שעד הבחירות כבר יבוא המשיח ולא יצטרכו תעודות וכו, '"הריני להבהיר כדלהלן: גדולי ישראל בכל הדורות שהי"ג עיקרים היה עמוק בנפשם, ומתוך כך חיו כל הזמן בציפיה לביאת המשיח בכל יום וכמבואר ברמב"ם שמי שאינו מצפה בכל יום לביאתו, הרי זה חסר לו בעיקרי האמונה".

"ולכן, בדרך כלל כאשר הם נשאלים על שאלות לטווח רחוק, התשובה פורצת מעצמה, שעד אז מצפים כבר שיבוא המשיח, ומה לך לדאוג מעכשיו דאגת חינם, וגם מו"ח שליט"א חי כל הזמן בהרגשה כזו עמוק בתוך לבו ונפשו".

"ולכן כאשר השואל שאל שאלה על זמן מאוחר של יותר משלושה חדשים, ומעצמו, פרץ התשובה כנ"ל, אבל מעולם לא קבע זמן ותאריך שאז יבוא בודאי, וכאשר רגיל לומר שרק נביא יכול לקבוע כן, והדברים פשוטים וברורים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תודה על ההבהרה. כך חששתי

    אכזבה אבל בהחלט מסדן תאוזן!!

    לימור |
    הגב