המשנה למנכ״ל ׳שיבא: "עשינו כל מאמץ להימנע מהסגר"

"כשרבים מתוכנו, מכל המגזרים, לא משתפים פעולה ולא מצייתים, אין ברירה"

מנהלי בתי החולים בסוף השבוע הודיעו כי הם מרימים דגל אדום עקב העומס במחלקות הקורונה ברחבי הארץ והפחד מפני קריסה.

למעשה הודעתם היתה התמריץ של החלטת הסגר שגם כך ריחפה מעל בשבועות האחרונים.

למרות התנגדות מצד משרד האוצר וקבוצות לחץ אחרות החליט נתניהו ללכת בכיוון הסגר בתמיכת שר הבריאות וזאת מחשש לבאות.

הבוקר פרופ׳ ארנון אפק משנה למנכ״ל ׳שיבא׳ בראיון לזיגמן ב׳קול ברמה׳:

עשינו כל מאמץ להימנע מהסגר, תכנית הרמזור של גמזו נועדה בדיוק בשביל זה. אבל כשרבים מתוכנו, מכל המגזרים, לא משתפים פעולה ולא מצייתים, אין ברירה. צר לי שמגיעים לשם, אנחנו המדינה היחידה בעולם שהגיעה לסגר שני מלא".

עוד הוסיף:

"אני לא אוהב את המושג ״קריסה״, יש עומס גדול מאד באזור הצפון ובירושלים, לבתי החולים באזור המרכז יש עוד יכולת לקבל הרבה חולים. לא רוצה להטיח אשמה במגזר כזה או אחר, אבל יש עליה בתחלואה במגזרים מסויימים".

כפי הנראה למרות גל ההתנגדויות השוטף לא יהיה מנוס מסגר בעת הזו ולו בכדי להוריד מקצת העומס הקיים כרגע בבתי החולים המסכן את היכולת לפעול וזאת עוד לפני גל השפעת שנמצא ממש מעבר לפינה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד לליצמן!

    כל הכבוד לליצמן! 🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸 לא האמנתי שהוא יעשה את זה. כל הכבוד! ליצמן השר היחיד שקם ועשה מעשה למען החרדים ולמען כבוד הקב"ה, בכל סיפור האפליה החרדית בקרונה…. צריך להפיל את כל הממשלה הזאת. "ומלכות הרשעה מהרה תעקר מן הארץ" 🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸… אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישעןן רק על אבינו שבשמים🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸 היכן אתם גפני דרעי וכו' מול נעוול הנורא שנעשה כאן אתם לא שווים אפי' גרוש וחצי.

    מי שרוצה להבין איך הלכו כצאן לטבח בשואה ישים לב איך ציבור אזרחי ברצינות תהומית הולך לסור למשמעתם של זאטוטים וזאטוטות ועמלקים במדים ורשעים בנשק – למרות שברור לחלוטין שהם לא ישתמשו בו בשום מצב.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב