הנאבעך הגדול של הערב > פרשנות

כך נפל בנט לתוך מלכודת מתוכננת שהציבו לו סמוטריץ ובן גביר

המפסיד הגדול של הערב הוא נפתלי בנט. יו"ר ימינה רץ הבוקר כמו טירון לסגור את הרשימה מבלי לחשבן את הצעדים של בצלאל סמוטריץ' שעט על הטרף וסגר עם איתמר בן גביר, בכך הותיר את חגית משה, מהבית היהודי עם אקדח נטול כדורים, ואת נפתלי נאבעך – ללא בייס וללא האות ב'.

יתרה מכך, מי שעקב, בן גביר וסמוטריץ רקחו יחד מזימה, סמוטריץ נתן לבן גביר לגדף אותו מעל כל אתר ואתר, ברדיו, בטלוויזיה, בטוויטר, ובכל קבוצת טלגרם אפשרית. בכך הרדים את בנט וזרע בו אשליה כאילו בן גביר וסמוטריץ – שייכים לספר העוסק במדע בדיוני. בכך ויתר בנט המיואש על חגית משה שהייתה יכולה לשוב אל בנט – אלמלא היה פוקח את העיניים.

בכך לימד סמוטריץ' את בנט פרק או שניים בהלכות פוליטיקה. כעת, נותר לראות האם נפתול הולך לחפש פתקי טב עמוק עמוק, מתחת לארון הספרים בליל בדיקת חמץ.

ועוד לא פתחנו את הקלפים לגבי הגיהנום המצפה ליהדות התורה בגזרת החרדים המודרניים שיצביעו בהמוניהם לבן גביר. אירועי ינואר השחור בבני ברק נצרבו עמוק בזיכרונם של הצעירים החרדים בעיקר אלו עם 'הפייאעס', שלא אהבו את שתיקתם הרופסת של הח"כים החרדים מול המשטרה. בן גביר וסמוטריץ' בהחלט יהיו להם לפה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *