הנאום החמוץ של נתניהו: "חשבתי שנשתה קצת יותר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (ד') למטה הליכוד באקספו בתל אביב, שם נאם אך אחד הפעילים בקהל קטע שוב ושוב את דבריו באמצעות מאגפון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (ד') למטה הליכוד באקספו בתל אביב, שם נאם אך אחד הפעילים בקהל קטע שוב ושוב את דבריו באמצעות מאגפון. נתניהו התקבל בקריאות "ביבי מלך ישראל, חי חי וקיים", וגם "לא רוצים אחדות, כחול לבן זה חניה"..

"חברותיי וחבריי, חברי הליכוד, שותפיי לדרך", אמר נתניהו בפתח נאומו, תוך כדי שהפעיל, איציק זרקא, החל קוטע את נאומו בקריאות עידוד: "שרה לב שלי את, שרה נתניהו!". נתניהו השיב: "כפי שאתם רואים, בניגוד לך, אני צרוד, זה בא מהיום האחרון. וכפי שאתם גם כן יודעים, עדיף לאבד את הקול מאשר לאבד את המדינה!".

נתניהו אמר עוד: "באתי לכאן הערב עם רעייתי שרה, כדי לומר לכם תודה מעומק ליבנו. אנחנו אוהבים ומאמינים בכם" והקהל החל לזמר: "היידה שרה! שרה התגעגענו אלייך, שרה! אין עלייך!", ולקרוא לעבר נתניהו "אנחנו אוהבים אותך! אנחנו סומכים עלייך!".

נתניהו הודה לשרי וחברי הכנסת של הליכוד. "לא רוצים אחדות!" צעק הקהל. "עמדנו במערכה שהייתה כל כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית נגדנו, כל כך לא הוגנת", המשיך נתניהו, והקהל קרא: "בוז!".

אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת", אמר נתניהו, והפעיל קרא לעברו: "ביבי אתה בפנים, ביבי!". "אבל דבר אחד ברור. חבר'ה, אני שומע אתכם, תשמעו אותי בבקשה, אני פשוט צרוד", אמר נתניהו וקהל שאג "לא רוצים אחדות! לא רוצים אחדות!".

בשלב זה, נתניהו לגם מים מכוס, וזרקא קרא במאגפון: "לבריאות ביבי, תשתה אבא, תשתה!". נתניהו השיב: "אני שותה אבל חשבתי שנשתה קצת יותר. הכול בסדר". נתניהו רמז על כוותנו להקים ממשלת אחדות "ישראל זקוקה לממשלה חזקה, ממשלה יציבה, ממשלה ציונית", אמר נתניהו, והפעיל קרא: "ביבי, רק אתה יודע לעשות את זה, ביבי!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *