הנדל החליט לבטל את הקומה הכשרה

זעם במגזר החרדי

שר התקשורת יועז הנדל החליט לבטל את הקומה הכשרה. מעתה כל חרדי מעל גיל 18 בעל מנוי כשר שיבקש לנייד את מספרו – יוכל לעשות זאת, כך הודיע הבוקר (חמישי) שר התקשורת. לאחר חג הפסח יפורסם התאריך שבו ההחלטה תיכנס לתוקף.

לוועדת הרבנים לענייני תקשורת יש שליטה על שוק מכשירי הסלולר במגזר החרדי, שרובו רוכש אך ורק טלפונים שקיבלו "הכשר" מהוועדה.

ההחלטה מגיעה למרות הלחץ לביטול הרפורמה מטעם גורמים חרדיים על מקבלי ההחלטות.

לאחרונה קיימו גורמים חרדים מגעים חשאיים עם שר החוץ לפיד עם נציגי אדמו"רים ורבנים, במסגרתם דנו בהקפאת החקיקה נגד החרדים כמו למשל ברפורמת הטלפונים הכשרים, בתמורה לרשת ביטחון בכנסת למשך חצי שנה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מסר: "יועז הנדל כופה את דעתו על ציבור גדול שמעוניין בקומה הכשרה בשעה שאין לן גיבוי ציבורי לא למפלגתו שאין לה ציבור מצביעים ולא לממשלה שאין לה מנדט מהכנסת.האיש חצוף ועז פנים ומתנהג כדיקטטור ללא עם.נעשה כל מאמץ לתקן את העוול הזה שהוא ביסוד אורך החיים שלנו כיהודים מאמינים, ואת כל זה הוא עושה בערב חג הפסח שבה נאמר "והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. והקב"ה מצילנו מידם".

ח״כ מאיר פרוש על ביטול הקומה הכשרה: ״אם השר הנדל החליט לתת סטירת לחי לציבור החרדי וזו ה-"מתנה" שלו לקראת חג הפסח, שיבושם לו. זה בהחלט משקף את הרוע והזלזול של הממשלה כלפינו״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד

    סוף סוף הגיע הגבר ועדה את הדבר הנכון ומה שגפני אמר שהוא כופה על החרדים וכי גפני לא כופה עלינו להחביא את הטלפון כל היום

    אלי |
    הגב