הנשיא ב'עזרה למרפא' :"אנחנו עומדים במקום שבזכותו אלפי עולמות מלאים מתקיימים וניצלים שוב ושוב״

"ביקשתי להגיע לכאן כדי להעניק לך הוקרה בשם העם כולו מעבר לתרומתנו האישית אותה אנחנו מעלים מפעם לפעם.״

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום, יום שני, ד' בכסלו, 2 בדצמבר, במרכז שיקום היום של אגודת "עזרה למרפא" מיסודו ובראשותו של חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר. מרכז השיקום שבבני ברק, כולל פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים, צוות תעסוקה מוכוונת, מרפאים בדיבור, מאמנים אישיים ותמיכה רפואית שיקומית כוללת.

הנשיא ביקר במחלקה לשיקום יום בליווי הרב פירר ומנהל המרכז יצחק גרין, בבריכה השיקומית לנפגעי גפיים בה מטופלים ילדים ומבוגרים, ובמתחם מכשירי שיקום וטיפול בויסות חושי.

"זוהי זכות גדולה להגיע לכאן כדי להריע לך בתשואות אמת ובהודיה על מעשה ידייך כבוד הרב", אמר הנשיא והוסיף: "אני מקבל שיחות אינספור אל בית הנשיא בבקשות של אזרחים לסייע בהגעה אל הרב פירר ואני אומר לכולם, אני ואתם נקבל את אותה האוזן של הרב פירר שמעניק את אותו היחס לכל אדם באשר הוא אדם. היכולת של הרב ללמוד בעצמו את כל נבכי עולם הרפואה מותירה אותי פעם אחר פעם ללא מילים. המוסד המופלא שבניתם פה הוא אור בבתים רבים עליהם נפל החושך וכמותו אין בכל העולם. היכולת שלכם להעניק לכל חסר ישע תקווה, גם כאשר זוהי תקוותו האחרונה, היא חסד אמיתי. ביקשתי להגיע לכאן לאחר שהגעתי לערב לכבודך, לא הסתייעה. ביקשתי להגיע לכאן כדי להעניק לך הוקרה בשם העם כולו מעבר לתרומתנו האישית אותה אנחנו מעלים מפעם לפעם.״

עוד הוסיף: "הסעד שאתם מעניקים, הייעוץ והעזרה, הם ממש בגדר עזרה ראשונה. אנחנו עומדים במקום שבזכותו אלפי עולמות מלאים מתקיימים וניצלים שוב ושוב."

הרב אלימלך פירר הודה לנשיא על תמיכתו ועל פועלו הרב לאיחוד בין כל שבטי ישראל. ״הביקור מעודד את המתנדבים מכל שכבות הציבור. זכיתי ואני מכיר את הנשיא עשרות בשנים ממגוון פעולותיו הציבוריות שחוט השני המקשר ביניהן זה אכפתיות, טוב ליבו ואוזן קשבת,״ אמר הרב פירר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *