הנשיא ניחם בבית משפחתו של הנרצח היהודי בלוד

נשיא המדינה קיים ביקור תנחומים בבית משפחתו של יגאל יהושע ז"ל שנרצח בלינץ' בלוד על ידי פורעים ערבים

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום, (יום ראשון) ביקור תנחומים בבית משפחתו של יגאל יהושע ז"ל שבמושב חדיד. יהושע ז"ל נרצח בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים בלוד ביום שני, ו' בסיוון תשפ"א, 17 במאי 2021.

הנשיא אמר לבני המשפחה כי כאבם קרע את לב המדינה כולה וכי אין מחילה על הטרור הנורא שבוצע ביגאל.

אחיו של יגאל סיפרו לנשיא על המנחמים הרבים שמגיעים, בני לוד ומכל הארץ כולה, סיפרו על שורשי המשפחה הענפים ועל החיבור הפנימי של יגאל והמשפחה כולה אל הארץ.

״אין לנו ברירה יקיריי, אנחנו כאן ולא נלך לאף מקום אחר. אני חוזר על הדברים שוב ושוב מאז הרצח הנורא ואמשיך ואגיד. אין לנו ברירה אחרת,״ אמר הנשיא והמשיך: ״אני חושב מה לומר, כיצד לחזק אתכם, ואומר לעצמי, מה היה אומר לכם היום אחיכם? כיצד היה הוא מחזק את כולנו?״

אחיו של יגאל אמרו שאין להם ספק שהוא היה אומר להם להרים ראש ולהמשיך מתוך האמונה העמוקה שלו בדו קיום אמיתי. הם סיפרו כיצד הפצירו בו לא לנסוע, ובכל זאת הסביר כיצד אין לו ספק שהוא יהיה בסדר, שכולם מכירים אותו.

״אין דבר נורא מאובדן כזה והיה לי כל כך חשוב להיות כאן ולומר לכם כמה אנו מלאי הערכה אליכם,״ אמר הנשיא בהתייחסו להחלטת המשפחה לתרום את איבריו של יגאל והוסיף: ״אני מתפלל שהמקום ינחם אתכם ושתדעו מכאן והלאה רק שמחות.״

״אנחנו חייבים להמשיך להאמין ולהגשים. לעשות למען העם והארץ בנחישות ובאמונה, אין לנו שום ברירה אחרת יקיריי,״ חתם הנשיא.

צילום: מארק ניימן/ לע"מ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *