הנשים החרדיות ינהרו ללשכת האבטלה? מעונות חרדים נסגרים בעקבות גזירת ליברמן

העיתונאי הבכיר יעקב גרודקה, עורך התוכניות ברדיו 'קול ברמה' ומגיש 'על הקצה' חשף הבוקר בדף הטוויטר שלו כי בעלת מעון באלעד הודיעה על סגירת המעון לאחר שקיבלה מספר ביטולים מנשים חרדיות שהחליטו בעקבות גזירת המעונות של ליברמן שלא לשלוח למעון. גם במודיעין עילית פותחים רישום חדש

העיתונאי הבכיר יעקב גרודקה, מנהל האקטואליה והחדשות ברדיו 'קול ברמה' ומגיש 'על הקצה' חשף הבוקר בדף הטוויטר שלו כי בעלת מעון באלעד הודיעה על סגירת המעון לאחר שקיבלה מספר ביטולים מנשים חרדיות שהחליטו בעקבות גזירת המעונות של ליברמן שלא לשלוח את ילדיהן הרכים למעון.

"עד כמה ליברמן הוא רשע שפועל במטרה שהחרדים לא יצאו לעבודה?", כתב גרודקה, וסיפר בכאב: "בעלת המעון של בתי התקשרה לאשתי והודיעה לה על סגירת המעון: "3 ביטלו לי בגלל גזירת ליברמן. תחפשי מעון אחר". התוצאה: בעלת המעון נותרה ללא פרנסה, 3 אמהות נוספות עוזבות את העבודה ואשתי נותרה ללא מעון לבת וללא יכולת ללכת לעבודה"

‏העיתונאי יוסי אליטוב כתב בתגובה לדברים כי "הידיעות המטרידות על חרדיות שנאלצות לעזוב את מקום עבודתן בגלל ביטול סבסוד המעונות, אמורות להפנות אצבע מאשימה ל-לפיד ובנט. ליברמן לא פרטנר, אלא איש אחוז טירוף ושנאה."

המשמעות של  סגירת המעונות הינה שנשים חרדיות רבות יתפטרו מיוזמתן וינהרו בהמוניהם ללשכת האבטלה בתקווה כי עד תום ימי האבטלה הממשלה הרעה הזאת כבר לא תשרוד- והגזירות הקשות יבוטלו.

גם במודיעין עילית פרסמו מספר מעונות על תחילת רישום חדש לאחר שהורים למשפחות בהם בן הזוג לומד בכולל הודיעו על ביטול הרישום.

והיו כאלו תושבים שדווקא הבינו את הרציונאל מאחורי גזירות ליברמן. "נכון שליברמן הוא איש רע שלא חומל על העוללים ועשה את זה מתוך מטרה להציק לציבור החרדי", אומר לנו מ ס. אחד מתושבי העיר,  "אבל צריך להבין שגם אברכים שנשארים לישון בבית מ-1- 4 במקום לשמור עליהם ולתת יחס לילדים – הם בגדר פושעים. למה הילד שלך צריך להירקב עד 4 במעון בגלל שאתה רוצה לישון?", תוהה אחד התושבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *