הנתונים שהתקשורת לא מפרסמת: 50 אחוז מהנפטרים קיבלו חיסון שני

 העיתונאי אלי ציפורי מפרסם בדף הטוויטר שלו כי הנתונים הדרמטיים שפורסמו ע"י משרד הבריאות ערב החג על הנפטרים בגל הרביעי והוסתרו ע"י התקשורת מעלים שאלות על יעילות החיסונים הקודמים.

העיתונאי אלי ציפורי מפרסם בדף הטוויטר שלו כי הנתונים הדרמטיים שפורסמו ע”י משרד הבריאות ערב החג על הנפטרים בגל הרביעי והוסתרו ע”י התקשורת מעלים שאלות על יעילות החיסונים הקודמים.

(הנתונים מה-7.8 עד ה-5.9): 60% מהנפטרים היו מחוסנים (2 מנות או בוסטר) 48% מהנפטרים חוסנו ב-2 מנות. 40% מהנפטרים לא חוסנו כלל. 12% מהנפטרים חוסנו בבוסטר. 95% מהנפטרים – מעל גיל 60.

ציפורי מדגיש כי יש לקחת את החיסון השלישי, “שאיש לא יבין לא נכון: החיסונים עובדים, אך לא הרמטיים! עפ״י הנתונים נראה שהיעילות של 2 מנות החיסון הראשונות הולכת ומתפוגגת ולכן חייבים את הבוסטר. לגבי אלו שנפטרו אחרי שקיבלו בוסטר, לא ברור באיזה שלב זה היה. בכל מקרה: הסכנה היא במיוחד לבני 60 ומעלה. בקיצור: להישמר יותר ויותר.”

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מישהו התקשר לקופת חולים כדי לקבל חיסון שלישי.. האחות שואלת אותו את הראשו והשני עשית. הוא אומר לא.. אז היא אומרת לו אי אפשר.. אומר האיש מה זה משנה גם ככה הם לא עזרו תני לי ישר את השלישי.

    3

    2 |
    הגב
  2. מה כל כך קשה להגיד לא לקחת את החיסונים.? מה הפחד שלו להגיד לא לקחת?

    .

    . |
    הגב