הסגר באלעד: האב והבן למשפחת פרוש זועמים

סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (רביעי) למהדורה המרכזית ב'קול ברמה' סביב נושא הסגר באלעד והביע זעם על החלטתם הממשלה להטיל סגר על העיר החרדית

סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (רביעי) למהדורה המרכזית ב'קול ברמה' סביב נושא הסגר באלעד והביע זעם על החלטתם הממשלה להטיל סגר על העיר החרדית. "כשצעקתי נגד הסגר בבני ברק, הייתי בודד. היום כולם מצטרפים אלי. הנזק בסגר גדול על התועלת. מדובר בצעדי ראווה ולא מעבר לכך. קל לסמן את הציבור החרדי, הייתה לי שיחה עם שר הבריאות היום בנושא".

מאיר פרוש אמר "אני לא יודע מי ישב היום בממשלה בדיונים, יש לי כבוד לרב ליצמן ולרב דרעי. אבל הסגר הזה מקומם אותי", פרוש התייחס לבאות ואמר "אנחנו נערכים בהתאם לתחילת שנת הלימודים הבאה. אם יהיו לנו פתרונות שיתנו מענה אמיתי? אני לא יודע. אנחנו מתמודדים עם משהו שהוא הפתעה לכולם".

באותו נושא התראיין ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ואמר ב'קול ברמה' "לא יכול להיות שמדינת ישראל מחולקת לכמה חלקים. אין לי מושג לפי איזה פרמטרים התקבלה ההחלטה הזו. אני רוצה תשובות, במה אנחנו שונים מערים אחרות?".

מי שעוד התייחס לנושא היה ראש עיריית אלעד לשעבר הרב צוריאל קריספל שאמר "מי שקיבל את ההחלטה לא היה באלעד לא יודע איך היא ניראת. קבלת ההחלטות הזויות של אנשים הזויים, זה בדיוק הפוך ממה שהיה שצריך להיעשות, הענישו ציבור שלם ופשוט לקחו להם את התחבורה וקוראים לזה סגר. בו בזמן שבאמת הכל פתוח, חוץ מבלגן אין כאן כלום".

בסיום העיסוק בנושא עלה מנהל מחלקת האקטואליה של קול ברמה יעקב גרודקה שמתגורר באלעד ואמר "אני פונה למר יולי אדלשטיין, במקום לחפש תמונות עם אדמו"רים ולמנות סוללת יחצני"ם חרדים, פשוט תעלה על רכב השרד ותיסע לאלעד, ואז תבין כמה הסגר הנוכחי טיפשי והזוי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *