הסגר החל: 7.000 שוטרים נפרסו ברחבי הארץ

7,000 שוטרים התייצבו בעשרות מחסומים ברחבי הארץ במטרה לאכוף את ההנחיות ולמנוע התקהלויות בערב חג ראש השנה. המשטרה לא מקפידה עם האזרחים ומאפשרת לנהגים לצאת מהערים.

לפני זמן קצר החל הסגר על ערי ישראל בעקבות עליית מספר החולים בישראל. 7,000 שוטרים התייצבו בעשרות מחסומים ברחבי הארץ במטרה לאכוף את ההנחיות ולמנוע התקהלויות בערב חג ראש השנה. המשטרה לא מקפידה עם האזרחים ומאפשרת לנהגים לצאת מהערים.

 

מ"מ מפכ"ל המשטרה, מוטי כהן, התייחס לכניסת הסגר. "החל מהצהריים בשעה 14:00 המשטרה מיישמת את החלטות הדרג המדיני, השוטרים פרוסים ברחבי הארץ, המטרה היא להצליח", הדגיש כהן, "אלפי שוטרים פרוסים בערים. אני קורא לאזרחים להישמע להנחיות, רק ביחד ובמטרה משותפת, ננצח את הנגיף. כולנו מצפים שהציבור יסתכל על המצב באחריות אישית ובערבות הדדית, יש להסתכל על המצב בצורה רחבה ולא אישית ולא לנסות לעקוף את הסגר".
<

"עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות התנועה שהוטלו ע"י הממשלה בכל רחבי הארץ", הודיעו במשטרה. 7,000 שוטרים נפרסו ברחבי הארץ במטרה לאכוף את ההנחיות. במחוז תל אביב למשל, יוקמו עשרות מחסומי דרכים, לצד סיורים בערים ובכניסות אליהן, במטרה למנוע התקהלות ויציאה אסורה של האזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות. בצפון, נסגרו כל חופי הכנרת עם כניסת הסגר לתוקפו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בזמן האחרון כל יום יש צרות לא נורמליות. בזמן האחרון לצערינו הרב, כל יום יש צרות לא נורמליות. אני בטוחה כל עוד יש חנויות פאות נכרית המצב ילך ויחמיר ח"ו. חייבים לעצור מגפת הפאות נכריות שנאסר על ידי כל גדולי ישראל!!!!!!!!!!! זה זה הרעל המסוכן שגורם להרבה צרות בעם ישראל.

    בזמן האחרון כל יום יש צרות לא נורמליות. בזמן האחרון לצערינו הרב, כל יום יש צרות לא נורמליות. אני בטוחה כל עוד יש חנויות פאות נכרית המצב ילך ויחמיר ח"ו. חייבים לעצור מגפת הפאות נכריות שנאסר על ידי כל גדולי ישראל!!!!!!!!!!! זה זה הרעל המסוכן שגורם להרבה צרות בעם ישראל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב