הסחטנות הצליחה: רע"מ קיבלה מבנט מתווה חדש בנגב

רע"מ מודיעה שבמו"מ עם הממשלה השיגו מתווה לבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב: תוספת או בנייה של מבנים חדשים עד טווח של 70 מטר ממבנים קיימים ללא צו הריסה או קנס

רע"ם הודיעה הערב (ראשון) שהצליחה לסחוט את בנט והשיגה מתווה לבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב:

על פי המתווה החדש, יאושרו תוספת או בנייה של מבנים חדשים עד טווח של 70 מטר ממבנים קיימים ללא צו הריסה או קנס.

במפלגה הערבית המוסלמית בירכו את בנט "החלטה ממשלתית חשובה בעניין הכפרים הבלתי מוכרים בנגב".

"המתווה הזה מגיע כחלק מההסכמים החדשים שלנו לאחר משא ומתן עם גורמים בממשלה ולפי המתווה הזה השגנו תיקונים על מדיניות האכיפה בעניין הבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב", אמרו ברע"ם. "רע"ם מבהירה שההחלטה הזאת היא כמו חמצן למשפחות הערביות בכפרים האלה בנגב".

גורמים בקואליציה אמרו ל-N12: "זכותם ברע"ם לשווק הצלחות לציבור שלהם, אך מדובר בתוספת קטנה למתווה הקיים מתקופת נתניהו. התוספת החדשה היא של 70 מטר במקום 50 שהיה בעבר".

בליכוד תקפו בחריפות את בנט על ההסכם עם רע"ם: "כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא. משמעות ההחלטה לאפשר ולהכשיר בנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת היא מסירה סופית של הנגב".

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, תקף גם הוא: "בנט הוא ראש הממשלה הכי סחיט שקם בישראל. משפיל את המדינה, את אזרחיה, סמליה ומוכר את הדרום אחרי הסחיטה והאיומים של האחים המוסלמים להם הוא נכנע. כזאת השפלה של ראש ממשלה כדי לאחוז בכסא עוד לא קרתה. ביזיון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *