הסטנדאפיסט מגיב לרשות המיסים: הפכתם אותי לחזיר

אחרי שהוחלט שיחזיר מאות אלפים, אדיר מילר מגיב: "להציג אותי כחזיר שמבקש כסף? מעולם לא ביקשתי משהו שלא מגיע לי"

לאחר שרשות המיסים דרשה מאות אלפי שקלים החזר מענקים מאיש הבידור אדיר מילר. העלה אמש מילר לחשבון הפייסבוק פוסט בו הגיב להחלטה ואמר כי הוא הפסיד 90 אחוז בקורונה: "אני חייב להגיב. כל האתרים מפרסמים כאילו אני דרשתי מרשות המסים כסף הרבה יותר ממה שמגיע לי. זה פשוט מקרה של 'הרצחת וגם ירשת'".


עוד הוא הוסיף: "הסיפור נורא פשוט: בשנת 2020 אומנים לא הופיעו, בא רואה החשבון ואמר: 'מדינת ישראל אומרת שמי שמאבד מעל 40% הכנסה – מגיע לו מענק', אתה אדיר איבדת 90% הכנסה כי אתה לא הופעת שנה'".

“רואה החשבון שלי פנה אליהם בוועדת ערר ושאל: אומן שאיבד 95% מההכנסות לא מגיע לו כלום? אמרו לו – 'כלום, רק מענק הוצאות'. אמרנו – בסדר, נחזיר הכול באהבה. הכול אני מקבל באהבה". הוא הוסיף: "אבל להוציא הודעה לכול העיתונות כאילו אני חזיר שמבקש כסף שלא מגיע לי, להציג אותי ככה – זה כבר לא יפה".

קהל יקר שלי, מעולם לא ביקשתי משהו שלא מגיע לי", הדגיש מילר. "בחיים לא, בסה"כ המדינה אמרה 'מי שניזוק בתקופת הקורונה – מגיע לו פיצוי'. מילאנו שאלון והגשנו. עכשיו רוצים את הכסף בחזרה, הכול באהבה. נשלם. אבל לא להציג אותי כמי שדורש משהו שלא מגיע לו. אלא יותר אתכם רשות המיסים ששילמתם לאנשים, ועכשיו לוקחים לא רק לי – למאות בעלי עסקים את הכסף בחזרה".

בתגובה לא ברורה שנמסרה ל-N12, ולאחר שסירבו להתראיין בנושא, נכתב: "החלטות ועדת הערר על ענייני קורונה – מענק הוצאות קבועות הינן פומביות ומפורסמות לציבור באתר משרד המשפטים. ככל שמבקשים לחלוק על ההחלטה, ניתן להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *