הסלמה בדרום: פעוטה כבת 3 פצועה קשה

לפני שעה קלה זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית. פעוטה כבת 3 שבועות נפצעה קשה כתוצאה מהאזעקה בשדרות.

לפני שעה קלה זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית. פעוטה כבת 3 שבועות נפצעה קשה כתוצאה מהאזעקה בשדרות.

בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה ותינוקת שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממד .
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש ואשה כבת 30 במצב קל עם חבלות .

הפאראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין ואלכס שמיס סיפרו:"כשהגענו למקום, ראינו תינוקת כבת שלושה שבועות בזרועות אביה, היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. בסמוך הייתה האמא כבת 30 בהכרה מלאה וסבלה מחבלות יבשות, הענקנו להן טיפול רפואי ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאמא במצב קל. סיפרו לנו שהם נפלו במדרגות הבית כשרצו למרחב המוגן בזמן האזעקה."

יעקב בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות סיפר: "מדובר בפעוטה שנחבלה בראשה לאחר שנפלה מידי האמא שרצה למרחב מוגן. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר קשה".

עוצמה יהודית בתגובה לירי לעבר הדרום הערב: הירי לעבר שדרות וישובי הדרום ממחיש פעם נוספת שלא ניתן לעשות שלום עם מרצחים. בכל פעם שישראל מביעה נכונות ללכת לקראתם, הם רק מנצלים את זה לפגוע במדינת ישראל עוד יותר.

הלילה, הפגיעה הזאת פוגעת בילדה בת שלוש שבועות בלבד שהחליקה מידי אימה תוך כדי ריצה לעבר המרחב המוגן. אסור לנו להשלים עם אסונות שכאלה, אסור שבמדינת ישראל תינוקת בת שלוש שבועות, שלא עשתה רע לאיש, לא תוכל לחיות בנחת ובשלווה.

מדינת ישראל מוותרת וחוטפת. חייבים לשים למצב האבסורדי הזה סוף, להלחם בטרור ביד קשה, להפסיק את הדיבורים על מסירת שטחים ולהתחיל לדבר על גירוש מחבלים וסיפוח של כל שטחי ארץ ישראל. זאת התשובה האמיתית לטרור.

יו״ר העבודה גשר מרצ, ח״כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, התייחס לירי על שדרות הערב ואמר: ״אדוני ראש הממשלה, ירי הרקטות הערב הוא עדות נוספת לכישלון האסטרטגי שלך מול חמאס. אנחנו מנסים לשמור על שיגרה, לא בטוח שהילדים בעוטף מצליחים".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *