הספינה טובעת? היועצת הבכירה של בנט פורשת

‏טלטלה בלשכת בנט: היועצת המדינית שמרית מאיר מתפטרת מתפקידה

‏טלטלה בלשכת בנט: היועצת המדינית שמרית מאיר מתפטרת מתפקידה.

דפנה ליאל כתבה בתגובה: "בום רציני ביותר בלשכת בנט – שמרית סימנה את קו ההתמרכזות בלשכה. בכירים בסביבת בנט האשימו אותה בכך שהאסטרטגיה כשלה גם מבחינת המנדטים וגם בכך שהובילה לפרישת סילמן.בנט כנראה מבין שכדי להציל את מה שנותר ממפלגתו יצטרך להיצמד לדופן ימין".

עמית סגל כתב: "בלשכת בנט התנהל מאבק מר בין שני אגפים, זה של מאיר וזה של מזכיר הממשלה וראש הסגל. בנט התגאה בשמרית מאיר ושיבח אותה בפומבי לא פעם, לכן עזיבתה היא טלטלה כפולה ומכופלת. האם התקווה של בנט היא שכעת ייפסקו המלחמות שעלו לו במחיר כבד? האם המדיניות של בנט ובעקבותיה גם המיצוב שלו ישתנו? האם במצב הקואליציה זה בכלל משנה? ברור שלראש ממשלה ששרוי במשבר לא טוב לייצר נראות של התפרקות".

 

 

שמירת מאיר כתבה במכתבה:

לכבוד ראש ממשלת ישראל
נפתלי בנט

הנדון: סיום תפקידי כיועצת מדינית לראש הממשלה

עם הקמת הממשלה, ביוני אשתקד, התבקשתי על ידך לשמש כיועצת המדינית לראש הממשלה.

לאחר לבטים, הסכמתי.

במהלך השנה האחרונה הקדשתי את כל כוחותי לסייע לך בתחום המדיני ובכלל. בבניית היחסים הטובים עם ממשל ביידן, בחיזוק הקשר עם מדינות ערב, הקרובות והרחוקות, בייצוג טוב של ישראל על הבמה הבינלאומית, וחשוב יותר – בהשגת תכליות מדיניות חשובות שלא זה המקום לפרטן, כולל מהלך מדיני משמעותי ביותר רק לאחרונה.

היתה זו שנה מלאת עשייה, מבוקר ועד לילה. שורת המשימות הארוכה שהטלת עלי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. לקראת סיום שנה בעבודה משותפת קרובה, זה הזמן לעזוב. אסיים את תפקידי ב-1 ביוני.

בכוונתי לסייע ככל שיידרש בהשלמת המשימות עליהן אני מופקדת, בעיקר בכל הקשור לביקורו המתקרב של נשיא ארה״ב בישראל.

אני מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל בתחומים כה חשובים ומאחלת לך בהצלחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *