הסרוג של יהדות התורה: "יש מנדט של דתיים שיתמכו ביהדות התורה. ר' גרשון אדלשטיין עבר על כל מילה"

קובי שטרנברג, ראש המטה הדתי-לאומי של יהדות התורה, העניק הבוקר ראיון לקול ברמה והסביר בעקבות ההסכם שנחתם בין קהילת 'אור ישראל' בראשות הרב דוד חי הכהן למפלגת יהדות התורה על היקף התמיכה בציבור הדתי,

קובי שטרנברג, ראש המטה הדתי-לאומי של יהדות התורה, העניק הבוקר ראיון לקול ברמה והסביר בעקבות ההסכם שנחתם בין קהילת 'אור ישראל' בראשות הרב דוד חי הכהן למפלגת יהדות התורה על היקף התמיכה בציבור הדתי, "ישבנו בהתחלה עם סגן השר מאיר פרוש שהוביל את המהלך, אבל מהר מאד ישבנו גם עם חברי הכנסת גפני ומקלב", סיפר בראיון לקול ברמה.

"ההסכם אושר על ידי רבני כל המפלגות. אני יודע בוודאות שהרב גרשון אדלשטיין ישב על כל מילה בהסכם הזה", טען שטרנברג.

על היקף התמיכה בקרב הציבור הדתי-לאומי אמר שטרנברג. "להערכתנו בציונות הדתית יש לפחות מנדט של אנשים נבוכים שלא יודעים למי להצביע, בין 30-40 אלף איש. אנחנו הצענו כעת להם אפשרות הצבעה לערכים שמתאימים לנו.

"הלוואי שהיינו מוצאים מפלגה ציונית דתית שעוברת את אחוז החסימה ועונה על הדרישות שלנו. אנחנו לא מוכנים להצביע למפלגות ׳נעם׳ ו׳עוצמה׳ שלא עוברות את אחוז החסימה", הדגיש.

כזכור, נציגי 'יהדות התורה' הגיעו אתמול לסיכום עם נציגי קהילת 'אור ישראל' בבת ים בראשות הרב דוד חי הכהן, על תמיכתם ברשימת 'יהדות התורה' בבחירות הקרובות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *