הסתה בעפולה: "שישרפו כל הויז'ניצאים, יהיה פה רצח של חסידי ויזניץ"

ההסתה בתקשורת כלפי הציבור החרדי שבחלקו אינו נשמע להוראות משרד הבריאות נותנים את אותותיהם, הערב פורסם תיעוד חמור בו נראה חילוני תושב העיר מקלל ילדים חרדיים ומאיים עליהם: "יירצחו הרבה חסידים". צפו

ההסתה בתקשורת כלפי הציבור החרדי שבחלקו אינו נשמע להוראות משרד הבריאות נותנים את אותותיהם, הערב פורסם תיעוד חמור בו נראה חילוני תושב העיר מקלל ילדים חרדיים ומאיים עליהם: "יירצחו הרבה חסידים".

"אתה יכול לצלם ואתה יכול לקפוץ לי", אמר התושב, "אני שונא ויז'ניצים, שישרפו כל הויז'נצים אמן, כמו שהם שונאים אותי אתה יכול להגיד להם שאני שונא אותם, ואתה יכול להגיד להם שיקפצו לי אתה ועוד 100 כמוך".

צילום: המצלם – אריאל אלחרר טוויטר

בתיעוד שפרסם אריאל אלחרר בטוויטר נשמע אותו אדם מסית באופן חריף במיוחד: "ויז'ניץ זה גטו של נאצים שונאי יהודים, ואנחנו כבר פנינו לראש העיר, ויהיה פה רצח של ויז'ניץ".

תושבים חרדים בעיר הביעו דאגה מפני ההסתה בעיר המעורבת. "המקרה מתווסף לעוד מספר מקרים של שנאה כלפי התושבים החרדים, קשה לי לראות איך ניתן לאחות את השסעים בין החילונים לציבור החסידי בעיר:"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ויזניץ לא טלית

    אין ספק הבן אדם דוחה. אבל ויזניץ הם לא תמימים… במשך החודשים האחרונים בית הכנסת שלהם והמקוה לא נסגרו ומנהלים שיגרה רגילה. כולם מוזמנים לבוא לבד ולראות

    חרדי מעפולה |
    הגב