העירייה שמצאה פתרון לצבוע את העיר בירוק: עשרות אלפי שתילי פרחים יחולקו חינם

נציגי אגף הגינון יגיעו ל-12 מוקדים ברחבי העיר במהלך חול המועד וערבי החג ויחלקו שתילים ופרחים צבעוניים

פותחים את השנה בירוק. וצהוב, ורוד, אדום, כתום, סגול ועוד שלל צבעים של פרחים עונתיים ורב שנתיים. בהנחיית ראש העירייה, רז קינטסליך, מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון יחלק במהלך חול המועד כעשרת אלפים שתילים לתושבי העיר במטרה לטפח את המרחב הציבורי.

"זה חלק מהחזון שלי" מסביר ראש העירייה את המהלך "תושבי ראשון לציון מודעים מאוד לסביבתם ורבים מהם רוצים להיות שותפים לתהליכים עירוניים. אני מזמין את התושבים להגיע לאחד ממוקדי החלוקה ולהפריח יחד איתנו את העיר". נציגי אגף הגינון יגיעו ל-12 מוקדים ברחבי העיר במהלך חול המועד וערבי החג ויחלקו שתילים ופרחים צבעוניים, בין היתר יחולקו חרציות, בוגנוויליה, גזניה אשונה, לנטנה, גאורה לבנה, גולנית, ורבנה גזניה ועוד. לראשונים שיגיעו, יחולקו גם אֶתי חפירה ומשפך לילדים. (מצ"ב פירוט מיקומי החלוקה)

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, הוסיפה: "חלוקת השתילים לתושבים היא דרך יצירתית להגדיל את הריאות הירוקות בעיר ולשפר ולשדרג את הנראות של חצרות הבניינים, הערוגות והשטחים הציבוריים. אני מזמינה את התושבים לקחת חלק בפרויקט המקסים 'יירוק המרחבים הציבורים" ולהגיע לנקודת החלוקה הקרובה לביתכם. ויחד נשמור על הסביבה יפה וירוקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *