העיר החרדית הגדולה בצפון? השר דרעי הבטיח "היישוב יקלוט עשרות אלפי תושבים"

שר הפנים, אריה דרעי קיים היום (ה') סיור מקצועי בישוב רכסים בהשתתפות מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל משרד הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל, אנשי מנהל התכנון והצוותים המקצועים. הביקור נפתח עם ראש המועצה, הרב דן כהן, בהשתתפות רב היישוב הרב משה תנעמי במקווה המפואר שנחנך בסיוע המשרד לשירותי דת. השר דרעי ציין את הפעילות הענפה ביישוב ושימת דגש על שיפור שירותי הדת בעיר.

לאחר מכן קיים השר תצפית על מוסדות החינוך ושכונת 'בני ביתך' ושיבח את התפתחות היישוב והצורך בהגדלה ותוספת מוסדות חינוך. בתום הסיור קיים השר דרעי פגישת עבודה בה נכחו כלל הצוותים המקצועים אשר דנו בצרכי הישוב. ראש המועצה הרב דן כהן: "אנחנו מאוד שמחים ומעריכים את העובדה ששר הפנים בחר לקיים את ביקור העבודה הראשון בקדנציה ברכסים. זה היה ביקור חשוב ליישוב ואני מודה על כך״.

השר דרעי סיכם את המפגש: "שמח שהסיור הראשון שלי בקדנציה נערך בישוב רכסים שמתפתח ליישוב גדול. הגעתי לכאן עם ראשי שני המשרדים שלי והצוותים המקצועיים כולל מינהל התכנון, כדי לסייע לרכסים לקלוט בשנים הקרובות עשרות אלפי תושבים חדשים. לצערי, רוב משרדי הממשלה לא רואים את הצרכים של המגזר. האתגר, לרכז את המאמץ יחד עם אנשי מקצוע להכין תוכנית חומש, שיעניק חזון בחמש השנים הקרובות לכל רשות חרדית". עוד הוסיף השר דרעי: "משרדי הפנים והפריפריה ימשיכו להשקיע בישוב רכסים ולסייע לו לצמוח בשנים הקרובות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מוחה

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מוחה על הפגיעה…… נו תנחש על מה הוא מוחה??? אולי —בגיוס חרדים???-בחילולי השבת???-בכותל רפורמי???-במחוז החרדי???-בגיור רפורמי?????????=לא!!!!!!!!!!!!!! ??? !!!!!!!!!!!!!!!!!!—הוא רק מוחה בקברי מוסלמי-ם….‎

    סוף כל סוף יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מוחה על הפגיעה בבית הקברות המוסלמי ביפו.* מדינה יהודית איננה רשאית לפגוע בבית קברות, מדינה מתוקנת ותרבותית לא פוגעת לא ביהודי ולא במוסלמי. לעיריית תל אביב-יפו אין רגישות על פגיעה ברגשות של השונה, מצאנו את זה בהרבה מקומות ועכשיו זה בא לידי ביטוי בפגיעה בבית הקברות של גוים. ולא מוחה בגיוס חרדים- ולא בחילולי השבת- ולא בכותל רפורמ???י- ולא במחוז החרדי???- ולא בגיור רפורמי?????????=לא!!! לא!!!! לא!!! לא!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב