העיתונאים הבכירים תוקפים את בנט: "תוך 3 חודשים בנט הביא אותנו למצב של איטליה בתחילת המגיפה"

העיתונאים הישראלים תוקפים את ראש הממשלה נפתלי בנט על מדיניות "הכל פתוח" שהביאה לגל תמותה נרחב והדבקה בלתי פוסקת עם מאות אלפי מאומתים ונשים צעירות שמתו בגלל מדיניותו המופקרת שהביאה למעל 1000 מתים בתוך חודש וחצי.

העיתונאים הישראלים תוקפים את ראש הממשלה נפתלי בנט על מדיניות "הכל פתוח" שהביאה לגל תמותה נרחב והדבקה בלתי פוסקת עם מאות אלפי מאומתים ונשים צעירות שמתו בגלל מדיניותו המופקרת שהביאה למעל 1000 מתים בתוך חודש וחצי.

רן רזניק כתב בטור ב׳ישראל היום׳ – חולשה ובושה: כך נראית קריסתן של מחלקות הקורונה! צמרת משרד הבריאות מתגלה כעת בחולשתה המוסרית הזועקת לשמיים, כמי שנושאת באחריות לקטסטרופה שמתרחשת ממש בדקות אלה בבתי החולים בארץ. כמעט כל קורבנות הקורונה מתו בבתי החולים ולפי ההערכות, חלקם היו יכולים לשרוד לולא העומס על המחלקות.

בישראל היום נכתב הבוקר: "מנהלי בתי החולים והרופאים הבכירים ומנהלי המחלקות מתריעים בפני משרד הבריאות כבר כשבועיים שהם מגיעים לאי ספיקה, הם גם התריעו שאם זה ימשיך, חולי קורונה ימותו רק בגלל מחסור במיטות ובצוות. האזהרות על המצב החמור ומסכן החיים של חולי הקורונה, הועלו גם בשישי האחרון בפגישה של מנהלי מחלקות הקורונה ומנהלי מחלקות טיפול נמרץ עם מנכ״ל משרד הבריאות.

העיתונאי רן רזניק מתריע ב׳ישראל היום׳ מפני הפקרת בתי החולים: בפועל, בהרבה ממחלקות הקורונה בבתי החולים בישראל נאלצים כבר כמה שבועות להוריד סטנדרטים ולהתפשר על איכות הטיפול הרפואי, והתוצאה היא חולים רבים חדשים שמתים בייסורים ומחנק מדי יום, ומאות חדשים מדי חודש בגל הרביעי הנוכחי של המגיפה. כל זאת על רקע שתיקה מבישה של מרבית הרופאים והמנהלים, ועל רקע משרד בריאות חלש ומביש, שבאופן מחפיר אפילו לא הורה לבתי החולים לצמצם באופן דחוף את כל הפעילות הרפואית הלא דחופה בבתי החולים.

העיתונאית שרית רוזנבלום תקפה את בנט בטור ב׳ידיעות׳: "העובדה שהמשק פתוח ומתנהל כרגיל עולה לנו בתחלואה קשה ובתמותה, וגם המשק ממשיך להיפגע. בעלי עסקים שהכנסתם הוגבלה כתוצאה מהתו הירוק סובלים בשקט. האמת לא נעימה, אבל גם בסוגיה הזו היא חייבת להיאמר: לא בטוח שאפשר להגן גם על החיים וגם על הכלכלה.

רוזנבלום ב׳ידיעות׳ המשיכה ותקפה: "הממשלה כולה, כמו גם העומד בראשה, מדברים על מלחמה, אבל נכנעים בלי קרב. מספרים סיפורי אלף לילה ולילה על מאמצים כבירים, הפיכת כל אבן ואבן, אבל בפועל מרימים ידיים. יותר מאלף בני אדם מתו בגל הרביעי מקורונה. תעצרו רגע כדי לעכל את המספר הזה."

גם ב׳גל״צ׳ תקפו את בנט ודיווחו כי: "נתוני התחלואה עולים, אך קבינט הקורונה לא התכנס יותר משבועיים – ולא מתוכנן דיון נוסף לימים הקרובים. הסיבה: נפתלי בנט לא מעונין לקבל את המלצת גורמי המקצוע להגבלת התקהלויות."

הכתבת מירב כהן תקפה ב׳וואלה׳ אף היא את ראש הממשלה המופקר: "‏מדיניות חדשה – לא מכנסים את קבינט הקורונה כדי לא להתמודד עם המציאות הקשה שהגענו אליה בגלל ההחלטות הקודמות של הקבינט. בנט, שר הבריאות ושאר שרי הממשלה ממשיכים לעצום עיניים אולי הקורונה תחליט שהיא נעלמת."

העיתונאי הבכיר רינו צרור ביקר אף הוא את בנט: "המגיפה בוערת וההדבקה בעיצומה, היקף ההדבקה מנצח את בלימת החיסונים והתחזית החכמה קרסה. ההתקהלות לא צומצמה. להיפך. ושוב אנשי המקצוע הוזזו לאחור. זו שגיאה חריפה. היא עולה ותעלה בחיים רבים."

העיתונאי ינון מגל צייץ בטוויטר: "באיטליה לפני כמעט שנתיים לא ידעו בכלל מה זה קורונה, איך זה עובר, מה זה עושה ובטח שלא היו חיסונים. המצב היה נוראי – מערכת הבריאות הייתה באי ספיקה ואנשים מתו בגלל זה. לקח לבנט 3 חודשים להביא את ישראל לאותו המצב."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרבה מהמתים זה מהחיסונים ומלבישים את זה על הקורונה.. ונשים צעירות שמתות זה בגלל שלא נותנים את הטיפול מתחילת המחלה טיופל תרופתי כמו הפרוטוקול של דוקטור זלנקו. מדינה פושעת

    .

    . |
    הגב