העיתונאי המקורב לבנט חושף: "יש בממשלה מי שמדבר כבר על קריסת החיסונים"

פרשן וינט כותב כי לנוכח הנתונים החדשים של הנדבקים (50 אחוזים מחוסנים), יש מי שמדבר כבר על קריסת החיסונים

בממשלה מתחילים להיערך לסגר נוסף שיהיה בחגים, כך מדוח העיתונאי אטילה שומפלבי ומזהיר מפי גורמים בממשלה כי החיסונים הולכים ומתבררים כלא יעילים. "כן, כולם אומרים ש"זה הפתרון האחרון" וכו', אבל בפורומים סגורים כבר מעריכים כי יהיה סגר בחגים, בחודש ספטמבר.", כותב כתב וינט בדף הטוויטר שלו.

לטובת החסומים הרבים של אטילה נביא לכם את הפרטים העיקריים: בנט מתכוון להטיל סגר בראש השנה, למה לא לפני? מכמה סיבות: הערכות. משק. כלכלה. החיים עצמם.

בממשלה רוצים להגיע לסגר בצורה יותר מסודרת, עם בדיקות נרחבות, טיפול במשק וכו'. אז למה לא סוגרים את נתב"ג? שאלה טובה. עקרונת, לא רוצים לפגוע בחיים, בחתונות, בנסיעות. נשמע מוזר? אכן מוזר, אבל זו המציאות.

בשבוע הבא, צפוי התו הירוק לשוב לחיינו. זו ההערכה בקבינט קורונה.

פרשן וינט כותב כי לנוכח הנתונים החדשים של הנדבקים (50 אחוזים מחוסנים), יש מי שמדבר כבר על קריסת החיסונים. "כן, האמירה הזו קרובה, אולי אפילו מאוד. ומרגע שתהיה הכרזה כזו – הדהירה לסגר תפתח באופן רשמי. מחכים לעוד נתונים, גם מפה וגם מחו"ל, אבל זו המגמה. זה הכיוון."

עוד טוען אטילה כי גורמים בכירים אמרו לי היום כי "ברור כרגע שלא ניתן למנוע את התפשטות ההדבקה של וריאנט דלתא, ולא תהיה ברירה אלא ללכת לסגר. המועד הטוב ביותר, מבחינת הממשלה: תקופת החגים. ילדים והורים ממילא בבית. אז הכונו לחגים בלי משפחה, כי סגר משמעותו ריחוק חברתי."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *