הערבים הודיעו: "נמליץ על גנץ"

בישיבת הסיעה שהתקיימה היום (שבת), התחייבו כל 13 חברי הרשימה לתמוך בגנץ – מה שיקפיץ את גנץ ל-57 ממליצים, שני ממליצים יותר מנתניהו.

הרשימה הערבית תמליץ לנשיא על יו"ר כחול לבן, בני גנץ לראשות הממשלה. בישיבת הסיעה שהתקיימה היום (שבת), התחייבו כל 13 חברי הרשימה לתמוך בגנץ – מה שיקפיץ את גנץ ל-57 ממליצים, שני ממליצים יותר מנתניהו.

נציגי בל"ד התנגדו להמלצה על גנץ, אך הסכימו לקבל עליהם את הכרעת הרוב, והיא תחייב גם אותם.‎ מקורות ברשימה המשותפת הסבירו כי החלטה זו תביא להפלת נתניהו, יותר מאשר לסייע לגנץ‎. באם אכן יממשו את החלטתם, זו תהיה הפעם הראשונה מאז 1992 בה המפלגות הערביות ממליצות על מועמד לראשות הממשלה.

אחמד טיבי פרסם בטוויטר סרטון בו סיכם את הישיבה "סיימנו כעת את הישיבה של סיעת הרשימה המשותפת שבה השתתפו כל חברי הכנסת של הרשימה לדיון ערב הפגישה עם הנשיא בנוגע להמלצה על המועמד להרכיב את הממשלה", אמר טיבי. "היה דיון מעמיק, רציני – לא התקבלה החלטה היום. מחר יפגשו ארבעת ראשי הרשימה לדיון מכריע לקראת הצבעה".‎

במקביל, ישיבת סיעת ״ישראל ביתנו״ תתקיים מחר (יום ראשון ה- 22.9) במלון יד השמונה, ובשעה 17:00 יישא יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, דברים לתקשורת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *