הערב בכפר המכבייה: הצהרה משותפת של פייגלין ונתניהו

פייגלין פורש: נתניהו ויו"ר זהות משה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:00 בכפר המכבייה.

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ויו״ר זהות משה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:00 בכפר המכבייה (אולם נוף).

פייגלין צפוי להודיע על פרישה בתמורה להבנות עם נתניהו בעניין הקנאביס.

משה פייגלין הודיע אמש כי נפגש עם ראש הממשלה לאחרונה, וכי הוא מתכוון להביא בפני מרכז מפלגת זהות הצעה לפרישה מההתמודדות. זאת לאחר שקיבל מנתניהו הבטחות מפליגות בנושא הקנאביס הרפואי והדיור לזוגות צעירים.

יו"ר זהות משה פייגלין מסר בתגובה: אתמול, בשעת לילה מאוחרת, הגיע אלי בקשה לפגישה עם ראש הממשלה בעניין דרישתי לביטול רפורמת הקנאביס.

בפגישה חזרתי והסברתי לראש הממשלה כי הרפורמה הזו הורגת חולים ,הבאתי כדוגמה את מותה הטראגי של הצעירה סיוון מימוני ז"ל – שאתמול השתתפתי בהלוויתה ודרשתי את ביטול הרפורמה.

לשמחתי נכנס ראש הממשלה בעובי הקורה ובמשך שעות ארוכות ותוך התייעצות עם גורמי מקצוע גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס עבור החולים. כלומר, החולים יוכלו לרכוש את התרופה המגיעה להם, בדיוק ע"פ הזן והמינון שקבע הרופא המטפל, מכל ספק בארץ ובעולם דרך בתי המרקחת בישראל וללא התערבות נוספת של היק"ר.

מדובר בהצלת חיים של ממש, ובמידה ויתלוו אליה הישגים משמעותיים גם בתחום השוק החופשי, קידום העסקים הקטנים וחירות האדם בישראל,

הישגים שיעוגנו בהסכם גלוי וחתום וביכולת פעולה למימושם מתוך הממשלה –

אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש הפעם מן המירוץ – או לדחותה ולהתמודד.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *