הפגנות חקלאים בכל הארץ: "מה שחמאס לא הצליח, ליברמן מנסה להצליח"

החקלאים מפגינים היום בשמונה צמתים מרכזיים, בליויי טרקטורים ותוצרת חקלאית. בחלק מהמקומות תתקיים הפגנה בלבד, בעוד באחרים מתוכננת תהלוכה. המארגנים: "מדובר ביריית הפתיחה- השטח בוער".

החקלאים יורדים לשטח: חקלאים צפויים להפגין היום, יום חמישי, בכל רחבי המדינה כנגד הרפורמה בענף החקלאות, במסגרת חוק ההסדרים אותה מקדמים שר האוצר ושר החקלאות. החקלאים צפויים נמצאים כבר בצמתים השונים להפגנות בכל רחבי הארץ.

על פי המארגנים, החקלאים יגיעו לצמתים עם טרקטורים, כלים חקלאיים ותוצרת חקלאית- פירות וירקות. שיבושי תנועה צפויים במוקדים.

את מטה מאבק החקלאים מנהלים ראשי ההנהגה החקלאית- יו״ר נשיאות המגזר העסקי והתאחדות האיכרים, דובי אמיתי, יו״ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח, יו״ר מרכז השלטון האזורי, שי חג׳ג׳, מזכ״ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן ומזכ״ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר.

מראשי ההנהגה החקלאית נמסר: ״מדובר ביריית הפתיחה- השטח בוער. מה שבלוני התבערה, החמאס והחיזבאללה לא הצליחו לעשות עד היום, מנסים לעשות לנו בתוך הבית. מהלך חד צדדי ברפורמה בחקלאות בחוק ההסדרים, ללא הסכם- יחזיר את ישראל 70 שנה אחורה, יערער את חוסנה וביטחונה ויתלה את יכולתה להאכיל את אזרחי ישראל במזון טרי ואיכותי בחסדיו של ארדואן. אנחנו בעד רפורמה אבל לא חד צדדית ולא במסגרת חוק ההסדרים, אלא תוך כדי הידברות לכדי הסכמות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *