הפוליטיקאים מגיבים על פטירת הרב הבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

אני מבקש להביע צער עמוק על פטירתו של הרב ישעיהו הבר, המייסד והמנהל של עמותת 'מתנת חיים' שמסייעת לחולים הזקוקים להשתלת כליה.
הרב הבר עצמו עבר השתלת כליה, והוא הטמיע בקרב הציבור הרחב את המודעות לחשיבות התרומה. בד בבד הוא פעל לחבר בין התורמים לנתרמים, וליווה את התהליך לכל אורכו. בזכותו זכו מאות אנשים בישראל לחיים חדשים.

הרב הבר היה מופת של אנושיות, חסד וערבות הדדית. כולנו קיווינו שיחלים מן הקורונה, אך לדאבון לבנו הוא הלך הערב לעולמו.
תנחומיי העמוקים מסורים למשפחתו.
יהי זכרו ברוך.

יו"ר 'דגל התורה ח"כ הרב משה גפני על פטירתו של יו"ר ארגון 'מתנת חיים' הרב אברהם ישעיהו הבר זצ"ל:
ברוך דיין האמת!
טרגדיה גדולה לעולם התורה והחסד. האיש שהיה תלמיד חכם, הציל מאות אנשים, מסר את נפשו למענם, וקידש שם שמיים בפעולותיו הכבירות, הלך לעולמו, והותיר את משפחתו, את ידידיו הרבים ואת כולנו, אבלים וכואבים על האסון הקשה הזה.
המקום ינחם את רעייתו תחי' ואת משפחתו הנכבדה בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא יוסיפו לדאבה עוד.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי:

הלב נשבר מהטרגדיה הבלתי נתפסת של פטירת הרב אברהם ישעיהו הבר ז״ל, היהודי היקר והמסור מארגון ׳מתנת חיים׳ שהציל את חייהם של מאות אנשים ע״י תרומת כליה והוכרע ע״י נגיף הקורונה והוא בן 55 בלבד.
אלו ימים קשים ומטלטלים עבור כל עם ישראל, ואנו זועקים לבורא עולם שתהיה מיתתו של יהודי צדיק זה כפרה על כל עם ישראל ושתיעצר המגפה האיומה.

איילת שקד

"נברא אדם יחידי בעולם, ללמד שכל המאבד נפש אחת, מעלים עליו כאילו איבד עולם מלא; וכל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא".

הרב הבר, נדירים הם בני האדם שעיסוקם הוא קיום נפשות כפשוטו. במסירות נפש עילאית הקדשת את חייך להצלת נפשות, ללא הבדל גזע דת ומין.

היה נא מליץ יושר על העם היושב בציון ונוח על משכבך בשלום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *