הפיגוע באלעד – דקה אחרי דקה: מהמאבק ברכב עד הצ'ולנט הרותח

הפיגוע הרצחני אמש נפרס לאורך כמה זירות. שני המחבלים הפלסטינים, תושבי אזור ג'נין, תקפו בגרזינים את העוברים ושבים שנסעו במכוניות שלהם, שהלכו ברחוב, שבילו בפארק. כתבתו של איתי בלומנטל מתוך כאן חדשות

הגעה לעיר על ידי אורן ז"ל .

החנה את הרכב צמוד לבית הספר כנדרש והזמין את יונתן לבדיקה/ טיפול ברכב.שם התפתח וויכוח ביו אורן לבין הערבים כשהם עדיין יושבים ברכב, הרצח בוצע בתוך הרכב ככל הנראה וויכוח (פלילי) יונתן היה נוכח בעימות וראה את התוצאה ולכן רצה לרוץ לפארק כי הילדים שלו היו שם, לפני שהספיק לרוץ הם דקרו אותו ופצעו אותו למרות זאת המשיך בריצה דרך המדרגות לפארק, במקביל בועז הגיע לשיעור בבית הכנסת הצמוד לפארק והם נתקלו בו אז הם התפצלו אחד דקר את בועז והשני התלבש על יונתן , יונתן נאבק איתו והשני ראה בא לעזרתו ושניהם ביחד הצליחו לחסלו , (גם על פי עדות בנו היה מאבק ארוך) לאחר מכן המשיכו במסע ההרג לעבר קבוצת אברכים ונערים מאוהל אשר ששהו בפארק הצליחו לפצוע אחד, מאבטח שהיה במקום לא התעשת ופצעו גם אותו.

לאחר מכן המשיכו לרחבה של חניון האמפי פארק שם מוכרים צולנט וניסו לתקוף בחורים שהיו במקום, אחד זרק עליהם את מנת הצולנט' והשני נאבק איתם כשראו שלא יכולים ברחו לכיוון העליה בכביש של יהודה הנשיא וחתכו ימינה בשביל עפר שנכנס לשכונת בית וגן ומשם נעלמו עקבותיהם .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *