הפיגוע בגוש עציון: הנהג הערבי הציל את הנוסעים היהודים

נהג האוטובוס, מוחמד סעיד, תושב א-טור שבמזרח ירושלים שעובד כנהג אוטובוס הזעיק את המשטרה וכוחות ההצלה: "עצרתי עצירה בהולה, פתחתי את דלתות האוטובוס וביקשתי מכולם לרדת", סיפר סעיד

מעט לאחר השעה 09:00 קיבלו מוקדנים של מד"א דיווח על פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. מחבל דקר ישראלי במצב קשה, הוא מורדם ומונשם.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת עקיבא דוב הלוי בן חנה מלכה שנדקר בפיגוע בצומת אלעזר ומצבו מוגדר קשה.

פלסטיני מבית לחם עלה על האוטובוס עם מברג ודקר את אחד הנוסעים היהודים. אזרח חמוש שהיה באוטובוס ירה במחבל והרג אותו במקום.

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, עדכן בצהריים על מצבו של הפצוע קשה ואמר כי הוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ. "הפצוע הגיע בהכרה מלאה אבל עם פציעה קשה בפלג גופו העליון", אמר שוורץ. "הוא עבר הערכה וטיפול דחוף בחדר הטראומה ומשם נלקח באופן דחוף לחדר ניתוח. הוא עבר ניתוח דחוף מציל חיים, כעת הוא מורדם ומונשם ונמצא ביחידה לטיפול נמרץ להמשך טיפול". עוד ציין כי "הטיפול הוא טיפול מתמשך, אנחנו צופים במדדים, בנקזים, כל האפשרויות בבדיקות ההדמיה שנמשיך ונעשה, ברגע זה אנחנו לא רואים צורך בהתערבות נוספת אבל אנחנו כאמור נמשיך וננטר אותו בימים הקרובים ונחליט בימים הקרובים".

נהג האוטובוס, מוחמד סעיד, תושב א-טור שבמזרח ירושלים שעובד כנהג אוטובוס הזעיק את המשטרה וכוחות ההצלה: "עצרתי עצירה בהולה, פתחתי את דלתות האוטובוס וביקשתי מכולם לרדת", סיפר סעיד.

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: ״מדובר במחבל שעלה לתוך אוטובוס ופצע את אחד הנוסעים, תושייתו של אזרח על האוטובוס שנטרל את המחבל מנע פיגוע קשה יותר. הנוסע כבן 30 פונה ע״י מד״א לביה״ח שערי צדק במצב קשה. המחבל הרוג במקום.״

צפו בתמונה של המברג באמצעותו דקר המחבל את האזרח.

צילום: דוברות המשטרה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *