הפיגוע בגשר גבעת שמואל: המשטרה אישרה שמדובר בפיגוע על רקע לאומני

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי סיימו את חקירת פיגוע התקיפה בתחילת החודש בגשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי סיימו את חקירת פיגוע התקיפה בתחילת החודש בגשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל.

בתאריך 5.7.22, התקבל דיווח במשטרת ישראל, על תושב בני ברק בן 47, שהותקף באמצעות חפץ קהה בעת שהיה בדרכו לתפילת בוקר על גשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל.

הקורבן שנפצע באורח בינוני, פונה לביה"ח תל השומר לקבלת טיפול רפואי.

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה לחקירת פשעים במרחב דן ושירות הביטחון הכללי, הובילה תוך זמן קצר לזיהויו ומעצרו של החשוד במעשה בן 33, תושב העיירה עינאבוס הסמוכה לשכם.

מחקירת החשוד עלה כי החשוד תכנן לבצע את פיגוע התקיפה על רקע לאומני ואף עשה הכנת שטח בימים שקדמו לאירוע על מנת לאתר מיקום ומועד המתאימים לכך.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיומה של חקירה מאומצת ומקיפה, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגד החשוד כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הרב יצחק דהן, פצוע הפיגוע בבני ברק, מסר באמצעות עורך דינו בנימין ארביב, בתגובה להודעה הרשמית של המשטרה והשב"כ בה הוכרז רשמית כי מדובר באירוע לאומני: "אני מודה לכוחות הביטחון על סיום עינוי הדין שעבר עלי בשבועות האחרונים וההכרזה הרשמית על אירוע לאומני, כפי שהיה ברור לי מהרגע הראשון. אני מודה גם לתקשורת שהעלתה את המודעות לנושא ביממה האחרונה ואת פנייתנו במכתבו של עו"ד ארביב לשר לבטחון פנים שזירזה את התהליך, ומאחל לכל עם ישראל שלא יבוא עוד שוד ושבר בגבולנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *