הפראמדיק שהגיע לטפל בפצועים גילה כי הנרצחת היא דודתו

פראמדיקית מד"א עדי אמירי שטיפלה ברוכב האופניים סיפרה: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה"

בשעה 16:10 החל להתקבל קריאות רבות בקו החירום 101 של מד"א על 3 אירועים סמוכים בכביש הכניסה לבאר שבע מכיוון עומר, אישה שנדקרה בתחנת דלק בדרך חברון, רוכב אופניים שנפגע מרכב בדרך אליהו נאוי ו-4 פצועים מדקירה במרכז מסחרי ברחוב יצחק נפחא. למקום הוזנקו מיד כוחות רבים של מגן דוד אדום הכוללים ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי חירום של מגן דוד אדום.

בתוך דקות בודדות, חובש בכיר במד"א רפאל כהן הגיע לזירה בתחנת הדלק בדרך חברון שם הבחין באישה כבת 35 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה, פראמדיקית מד"א עדי אמירי הגיעה לטפל ברוכב אופניים כבן 45 שנפגע אנושות מרכב בדרך אליהו נאוי ושאר הצוותים הגיעו למרכז המסחרי ברחוב יצחק נפחא והבחינו בגבר כבן 60 ו-3 נשים בשנות ה-40, כולם פצועים מדקירות. מהר מאוד התברר כי מדובר בפיגוע דריסה ודקירה של מחבל במספר זירות.

החובשים והפראמדיקים של מד"א קבעו בשטח את מותה של אישה בת 49 שנפצעה במרכז המסחרי והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה 5 פצועים, בהם 3 אנוש תוך כדי פעולות החייאה, את רוכב האופניים שנפצע ברחוב אליהו נאוי, את האישה שנדקרה בתחנת הדלק וגבר שנדקר במרכז המסחרי, לאחר מאמצעי החייאה בחדר המיון, נאלצו הרופאים לקבוע את מותם של השלושה. 2 נשים בשנות ה-40 שנפצעו באורח בינוני מדקירות במרכז המסחרי פונו לבי"ח במצב יציב כשהן בהכרה. סה"כ באירוע 4 הרוגים ו-2 פצועות במצב בינוני

פראמדיקית מד"א עדי אמירי שטיפלה ברוכב האופניים סיפרה: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. כשהגענו לבית החולים התברר לנו כי המחבל הדוקר הוא זה שדרס את רוכב האופניים"

חובש בכיר במד"א רפאל כהן שטיפל בפצועה בתחנת הדלק בדרך חברון סיפר: "במהלך הדיווחים שהתקבלו במוקד מד"א על האירוע הקשה נמסר על פצועה מחוסרת הכרה בתחנת הדלק ומיד יצאתי למקום. הפצועה שכבה בסמוך לכניסה לחנות כשהיא ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בגופה. מיד התחלתי בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הכנסתי אותה לאמבולנס ופיניתי אותה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה קריטי, הרופאים המשיכו את פעולות ההחייאה אבל מצבה היה אנוש ולצערי הם נאלצו לקבוע את מותה"

פראמדיק מד"א ישראל אוזן סיפר: "הגעתי מהראשונים לזירה וניגשתי לטפל בפצועה שהייתה מחוסרת הכרה. תוך כדי הטיפול אני מזהה שהיא דודתי, אחות של אימי. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום."

חובש בכיר במד"א רונן גריזק שטיפל בפצועים במרכז המסחרי שחזר: "מיד כשקיבלנו את הדיווח במוקד מד"א על הפצועים מפיגוע הדקירה במרכז המסחרי יצאנו למקום בכוחות גדולים. בתוך אחת מהחנויות במתחם שכבה אישה בת 49 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בגופה, הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 60 ששכב על הכביש בכניסה למתחם המסחרי סבל גם הוא מפצעי דקירה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה שם לצערי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. 2 נשים כבנות 40 שסבלו גם כן מפצעי דקירה היו בהכרה מלאה, הן טופלו במקום ע"י הפראמדיקים של מד"א ופונו לבי"ח תוך כדי טיפול רפואי כשמצבן בינוני ויציב."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *